Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
      Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 883)
      • da kan toch nie meer :bounce:

elver monstertruck

911monstertruck.jpg

het design nog een beetje bijschaven en porsche heeft z’n 2-zits bestelwagen om een graantje meepikken op de markt van de kangoe, berlinga, fiorina, bipper, klupman, Z3koupè en andere bakkersbakskes 😎

911woody.jpg

[video]https://www.youtube.com/watch?v=klpfMRTDMX0[/video]

Laatste twee zijn niet helemaal mijn ding maar vind het tenminste wel verdienstelijke pogingen…

[quote=”Ive” post=213060][quote=”deepee” post=213053][/quote]

Deze vind ik toch wel goed gedaan ze. Zelfs de kleuren kloppen :salut:[/quote]

Doet mij eerder denken aan een negerin met rode lippenstift.

Hm ja maar het is toch een verkrachtte 986! Kleuren zijn mooi maar die ronde lichten storen mij. Beter die van de 987 genomen :happydance:

Ive

[quote=”deepee” post=213053][/quote]

Deze vind ik toch wel goed gedaan ze. Zelfs de kleuren kloppen :salut:

987_997.jpg

wtf 😯

986gt3_rs.jpg
                              986gt3_rsr.jpg

er had op de nummerplaat beter startrek kunnen staan. die vent heeft tijdens de verbouwingen een ruime hoeveelheid (overdosis) toeters en paddestoelen genuttigd

Is deze al gepasseerd?
                                  image-30.jpg

image-31.jpg

Ive

Oh My God, en dan er nog bijna 15000 euro voor durven vragen. :wtf:

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 883)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.