Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 883)
    • Ik wou hier eerst nog commentaar bij voorzien maar ik ga het hierbij laten.
      Oordeel zelf maar 😯
      http://gocar.be/nl/europe/autovlan/tweedehands-auto/Porsche/914/914-6-911-Motor-27-Vergaser-194644372

‘t is gewoon een 911 WTL Targa Speedster Cabrio – zeer zeldzaam :mrgreen:

Deed me ook onmiddellijk denken aan een buggy.
          @HarleyG
          Gewoon zijn aars bedekken, dan valt de verwantschap minder op.

PDS

Lijkt wel een off-road versie :wtf:

De perfecte pooierbak toch :sarcastisch

Het is er inderdaad over! :mrgreen: moet ik hem verwijderen? :first:

LOL… en dan plaatst hij onmiddellijk nog iets veel ergers :bounce: :puke: :puke: :bounce:
                  Hiermee heb je wel een grens overschreden Deepee :respect2: ben benieuwd of hier nog iemand “beter” kan

911E targa 1971.
                    @DST: gelieve deze foto te bekijken minstens 3 uur na uw zaterdagochtendontbijt met zachtgekookt eitje

57bah.jpg

@ deepee

Gelieve niet langer zulke foto’s te plaatsen zonder uitgebreide voorafgaande waarschuwing

:what:

@ deepee

Gelieve niet langer zulke foto’s te plaatsen zonder uitgebreide voorafgaande waarschuwing

:what:

een 924 cabrio met plaatwerk van een 968 :think:

924cab.jpg

een 924 cabrio met plaatwerk van een 968 :think:

924cab.jpg

Fucked up 964 te koop bij onze noorderburen

Fucked up 964 te koop bij onze noorderburen

:happy: was zover niet eens geraakt… Spijtig, veiling net afgelopen en de sukkelaar die er 7500€ voor over had krijgt hem niet eens mee naar huis :loser: bespaart van :bounce: en :puke: dus uiteindelijk een happy ending :sleep:

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.