Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 883)
  • Ive

hadden ze volgens mij toch beter een panamera uit geroken :happydance:

PDS

Die carrera 4 GTS is al wat beter dan altijd die hummers 😀

PDS

Die carrera 4 GTS is al wat beter dan altijd die hummers 😀

991 4 gts limosine

991 4 gts limosine

Ive

waar vind je ze toch, waar vind je ze toch ???

Ive

waar vind je ze toch, waar vind je ze toch ???

een artiest in verkrachten of een verkrachte artiest ?

Ford996Model-Turbo.jpg

een artiest in verkrachten of een verkrachte artiest ?

Ford996Model-Turbo.jpg

[quote=”Rufie” post=210298]Is het een vliegtuig, is het een Nissan, is het een Porsche ?[/quote]

…..neen dat is het niet, het is een gedrocht dat je ziet :happy:

shame.jpg

[quote=”Rufie” post=210298]Is het een vliegtuig, is het een Nissan, is het een Porsche ?[/quote]

…..neen dat is het niet, het is een gedrocht dat je ziet :happy:

shame.jpg

Ive

welke ook, ik vind het toch de knapste “bob de bouwer” die ik hier al zag :happydance:

Ive

welke ook, ik vind het toch de knapste “bob de bouwer” die ik hier al zag :happydance:

Is het een vliegtuig, is het een Nissan, is het een Porsche ?

Attachments:
                                • 11011070_10153276684724902_4147875333448281859_n.jpg

Is het een vliegtuig, is het een Nissan, is het een Porsche ?

Attachments:
                                  • 11011070_10153276684724902_4147875333448281859_n.jpg
                                15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.