Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 883)
    • Het enige mooie aan die 11 zijn de extra brede Fuchsen. 🙂

:puke:
        Porsche_911_Yellow_1971.jpg

Porsche_911_Yellow_1971.jpg

boxster GT

boxster GT

toen was het mss cool, nu is het jammer van de 930 …

930_993.jpg

wedstrijdje: wat is er nog origineel aan deze 912 ?

912wtl.jpg

Met dank aan ‘automotive manipulator’ Theophilius Chin weten we hoe een Audi Q3-concurrent van Porsche eruit zou kunnen zien. Ik mag hopen dat de beelden voor zich spreken en verdere beargumentatie waarom Porsche nooit met een model onder de Macan mag komen overbodig is.

Theophilius haalde zijn inspiratie uit de kloon van de Porsche Macan van Zotye. Nu is een nep-Porsche of basis van een Porsche al geen goed plan –dat vindt ook Porsche– maar een Porsche op basis van een nep-Porsche op basis van een Porsche is al helemaal een slecht plan. Vooral als je dan ook nog eens een Fiat 500X als basis gebruikt. Verder alle kudos voor de photoshoppert, want het is een gedrocht, maar wel een heel knap gemaakt gedrocht.

Zei iemand daar: nieuwe Mad Max film? 😀

928 Batmobiel 😀

sommige zijn er over maar ik moet toegeven dat ze meer kunnen dan ik en vooral hun project nog afwerken ook

een kevertje met 959 allures

te veel mixen is toch ook niet goed imo…

IMG_1874.jpg

(voor zij die het wel lekker vinden, ‘k heb hem ook in de gewone porsche pics sectie gezet:-) )

een 996 slant nose met GT3 rooster in de bumper onder de kofferklep

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.