Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 883)
  • PB

op 9GAG kwam ik deze chinese P. met Ferrari trekjes tegen. ;o)

Schermafbeelding2015-04-22om08.57.47copy.png

trop is te veel voor een oude targa:

dat zeiden ze in 2004 van mijne 911E bij d’Ieteren ook toen ik gelijksvormigheidsattest vroeg… ‘meneer zo een oud bakske, maakt daar nen bloembak van…’

Ive

Die is nog net goed om er een BBQ of bloembak van te maken in de tuin.
            🙂

omg, chapeau voor wie daar aan wil beginnen, dat gaat geld kosten 🙂

Wim

Zoooo, begin er maar aan om deze origineel te zetten.

Projectje, HIER te koop

draak.jpg

Als je’m uit een meer styling aspect bekijkt hoort deze eigenlijk ook thuis in het bob de bouwer topic
                    -Slecht aansluitende carrosserie delen (motor/kofferklep)
                    -Velgen en bijhorende doppen ,hallo 1980
                    -Spiegels lijken wel van een luxe touringbus te zijn afgehaald
                    -Over spoilert
                    -Race gaas in de bumpers (lekker tjoening)
                    hehe…

Nochtans die witte met zijn 924/944 achterlichten en testa rossa wannebe plafond lamellen ….. t’jaaa ,ieder zijn ding zeker !

Ik moet Jorge bijtreden. Die rode …
                        … daar zijn geen woorden meer voor …

Die rode 911 (als je dat zo nog kan noemen) is om van te kotsen. Hoe kun je een auto zo naar de k….. helpen, onbegrijpelijk…

Sommigen willen dat het vooruit gaat… anderen hebben het meer voor de “achteruitgang” of hoe schrijf je dat “achter- uitgang” …

sommigen vinden één ruitenwisser storend … anderen zetten er een tweede bij 😉

reverse924.jpg

A 1977 Porsche 911 Convertible with the front end of a 928, the rear of a 959 and the sides of a Carrera GT

Porsche 928 S4 “Version III” by Strosek

porsche 969: read more click

15 reacties aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.