Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 883)
    • idd, voor sommigen is het alleen belangrijk dat er een logo van *porsche op het kofferdeksel staat denk ik dan :sleep:

PB

En toch verkoopt hij ze elke keer…

Ik ken die verkoper niet persoonlijk maar als ik kijk naar wat daar altijd te koop wordt aangeboden, ik stap daar zelfs niet voor in men auto…

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik zie een degoutant soort Porsche die veel geld kost en maar 50.000 km zou hebben; maar ik zie ook turbo remmen, precies een nieuwe achterophanging en als het een echte WTL is…

Moest zijn prijs meevallen zou ik nog durven gaan zien en hem terug menselijk maken nu de 964 toch klaar is :sarcastisch

:puke: :bounce:

Ive

véél werk om die te redden en terug origineel te zetten. maar: niks is onmogelijk hé lol

[quote=”bladerunner” post=186947]In de reeks, “hoe verneuk ik mijn Porsche” 😯 😯

Advertentie[/quote]

had dat gedrocht gisterenavond al op kapaza of 2de hands gezien en moest net niet overgeven :puke: dat is zelfs geen kelly meer, heb er geen woorden voor :bounce:
                  diegene die dat koopt :what: :what: :what:

Typisch Amerikaans. Overal duwen die chrome velgen onder… 🙄 🙄

zou strafbaar moeten zijn zoiets :what:

ik kom net van de tandarts, maar dit doet nog meer pijn!!! :puke:

heerlijke velgen :puke:
                          waarschijnlijk zo van zijn honda civic geplukt…

In de reeks, “hoe verneuk ik mijn Porsche” 😯 😯

215572576_3-porsche-911-cabrio-wtl.jpg

Advertentie

VIN is inderdaad een ’66 er.
                              Zie je onder meer ook aan de deurbekleding, dash trim, klokken, verwarmingsbediening…..
                              Is dus ooit een klassiek pareltje geweest, thans voor eeuwig en altijd verloren :bounce:

Wat een gedrocht toch weer…..je begrijpt niet dat iemand daar zoveel moeite voor wil doen.

waar blijft de inspiratie (of is het moed…) soms toch van komen…

http://forums.pelicanparts.com/porsche-cars-sale/824084-911-coupe-feeler.html

al lijkt het een swb (houten inleg) dus mss wel iets van te maken (eveneens voor diegenen met moed maar dan vooral kennis?)

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.