Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 883)
  • Wim

Je moet er maar eentje hebben, en die loopt wel ergens rond. 😆

Zouden ze deze ooit kwijtgeraken? :engeltje: :engeltje:

rare projecten bij sterling maar moet zeggen dat technisch echt wel wonderkindjes zijn, al zou ik een alpine terug in originele vorm zetten, vond ze toch zo mooi.

Prachtig project :respekt: voor diegenen die dit kunnen afwerken.
            In België echter onmogelijk daar legaal mee te kunnen rijden vrees ik.

renault alpine A110 met 996 bi-turbo motor en versnellingsbak
              ik zou er nooit aan beginnen om zo’n combinatie in elkaar te knutselen, maar ik heb wel veel respect voor de techniek en competentie die hier aan de dag gelegd wordt. lees meer op deze pagina

Ik vond het net andersom. 😀 Snuit is “knap” maar kont is niks…

Zo zie je maar, smaken verschillen ooit. 😉

z’n kont is knap maar de snuit :puke:

T’ja… :think:
                    Ik weet niet wat ik hiervan moet denken 😕

een speedster op basis van een 911 uit 1973 met een 3.6L motor van een 964

73speedster.jpg

een hybride 993 of een 993 E-S2, wat zal het zijn …

993hybrid.jpg

tenminste geen plat geduwde kever :happy:

spijtig, het stuur staat aan de verkeerde kant, djuu toch :sarcastisch

te koop: Portle ofwel Beesche?
                              voor hen die de koplampen terug naar een origineel voertuig willen overbrengen kunnen hier bieden :happy:
                              nu zie je duidelijk waarom men deze lichten veranderd heeft bij de 987/997 reeksen.

kever996.jpg

Waarschijnlijk ook wat voorzichtiger & spaarzamer op zijn zelfgebouwde wagen dan die met zijn oude volvo hé 😉

[quote=”stefx911″ post=170746]Gezien dat hij door gewone oude volvo’s voorbij gestoken wordt zal dat nog wel meevallen ;-)[/quote]
                                  Dat kan net als bij mij aan de chauffeur liggen 😳

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.