Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 883)
    • idd een héeeel geslaagde samenvoeging van 2 iconen en dit ding blijkt echt te bestaan.

een Britse testrijder zei na een dagje rondhotsen in deze 3L turbo (260 pk) 911 DS: ”Guys! It’s like I’ve been drinking German Champagne!” :respect2:

@mush: grande merci voor die Vorlage

Ge moet er maar opkomen 😆

[quote=”Igordiver” post=146270]Soms zou euthanasie geen keuze mogen zijn :censored:[/quote]
            Ik stel voor op de oude manier dan “BRANDSTAPEL” ! :relaxman: 😈

Soms zou euthanasie geen keuze mogen zijn :censored:

Zonde van de tijd en het geld wat daar is ingekropen 😀

:wtf: :wtf: :wtf: zonder woorden.

Wie haalt het in zijn hoofd om zo’n gedrochten te creëren!? 😯
                    Duidelijk tijd en geld teveel lijkt me… 🙄

En wat een verkrachting van een geweldig nummer! 🙁
                    Lijkt wel alsof iemand een zak gevuld met katten tegen een muur aan het slaan is… 😐

Wim

Niks mijn dag kapot gemaakt,ik lag in een deuk, mooier kun je de dag toch niet beginnen. :up:

deze repo is te bizar om jullie ervan te weerhouden. het is niet m’n bedoeling om je dag te verpesten door dit voor te schotelen. gevoelige kijkers zijn dus gewaarschuwd. oh en de achtergrondmuziek is iig matching fake.

[video width=425 height=344 type=youtube]h9daJVprk6M[/video]

In wat…? 🙄

slaap daar eens in …. :ass:

2x 2 deftige koplampen vooran en pinkers .Niet deze rommel . 👿

De lichten zitten toch in de voorbumper (die kleine rondjes)?
                                Er waren vroeger toch ook flatnose-modellen die geen klaplichten hadden. 🙂

Het voorste lijkt op een flatnose ,maar hoe klappen de lichten uit ?
                                  Klopt iets niet met de verhoudingen . 😉

15 reacties aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.