Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
      Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 883)
      • Miami Vice rules!

Iets voor Miami Vice :think:

Kan de concurrentie aangaan met die Corvette voorzien van “Daytona” koets :puke:

IMG_2275.JPG

IMG_2249.JPG

Wim

Waren bang dat die anders zouden aanlopen. 😆

Lelijk hok. :puke:

Ze hebben de voorwielen achteraan gestoken 🙄 :loser:

[quote=”WD 1970″ post=257430]Als je een sportwagen koopt zal een functionele vormgeving wel het laatste zijn waar je naar kijkt ….[/quote]

Waarschijnlijk ook fanaat van zo’n Singer dan 🙄 😈 🙄

https://www.leboncoin.fr/voitures/1337837194.htm?ca=7_s

100.000 euro goedkoper, wat een koopke

159.990 euro voor een fucked up 1972 911 Öelklappe :wtf: :wtf:
                          KLIK

123-2.png

944 Turbo met S2 motorblok en Ferrari-look?

Sears_Ferkel.jpg

Wim

@William, was meer op deps911 dat ik reageerde, voort de tekst een verprutste 911. 😉

Als iets zover heen is, kun je soms beslissen om er iets anders van te bouwen, en nogmaals……..volgens foto mooi gedaan.

Buren van ons handelen in VW, en hadden laatst een perfecte T3, en was ook zo verkocht.
                                Zal ze eens vragen of ze nog iets weten te staan.

[quote=”cabrio wim” post=258969]Wat is daar nu weer mis mee, is er eentje in de categorie als mijn Karmann.
                                  Dus ik vind deze niet verprutst, maar de lijnen van de VW T3 gerespecteerd met het rijgedrag en wegligging van een Porsche. :driver:
                                  Denk dat er velen hem verkeerd inschatten. :happy:
                                  [/quote]

Wim wat jij schrijft zal allemaal wel waarheid zijn.
                                  Op de foto ziet ie er in ieder geval wel mooi gedaan uit :respect2:
                                  Wat ik eigenlijk bedoelde is dat die VW Type 3 Fastback eigenlijk zeldzaam zijn geworden, veel zeldzamer dan de 911.
                                  Ik vond het dus zonde van de Fastback, ik ben enkele jaren op zoek geweest naar één maar ze zijn allemaal rot of verprutst intussen.
                                  Al weet ik er ééntje staan die wel goed is, staat van in 1989 stil op dezelfde plaats.
                                  Droog en in de wind, maar eigenaar verkoopt hem niet, is erfstuk.

Volgens mij is daar totaal niks mis mee… een heel geslaagde ombouw….moet vele uren passen en meten geweest zijn om de VW Type3 stukken zo mooi te laten aansluiten op de wulpse vormen van een oer 911/912 :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 883)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.