diverse 911 en/of 964 en/of 993 onderdelen te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop diverse 911 en/of 964 en/of 993 onderdelen te koop

• Maker
    Discussie

• Brandstofpomp origineel Porsche/bosch, is niet af fabriek, is ooit al eens vervangen, Ik heb een zwaardere geplaatst ivm toekomstplannen.
    Deze pompen kosten ruim € 200 nieuw, ik dacht aan € 75,00 voor deze.

Schuifdak motor met montagesteun, kan in veel modellen worden toegepast.
    Motor met steun kost een € 600,00 nieuw ik denk aan € 175,00

Setje uitlaatsierstukken voor een ( narrow) body 993 geen deuken, geen krassen, maar moeten goed gepoetst of gepolijst worden.
    nieuwprijs voor een setje ca. € 300,00 dit setje mag weg voor € 60,00

Wielnaaf dopjes plastic uitvoering geen afgebroken pennen, zijn een keer gespoten.
    Nieuw erg duur, voor de liefhebber die er wat mee kan, dit setje mag weg voor € 20,00

stoelrails van een ouder type ( weet niet zeker of ze origineel zijn) voor de liefhebber doe een bod.( zijn stoffig en kunnen een likje verf gebruiken)

Deurstijlrubber van een 993 ( zal ook in de oudere types passen) 1 klein plekje erop, dus niet perfect maar iemand kan er mee geholpen zijn.
    nieuwprijs ruim € 275,00 deze mag weg voor € 75,00

Deurstijlrubber voor de oudere 911 de geribbelde uitvoering erg nette staat, ( op de rug hier en daar een lijmrestje, maar dat zie je niet na installatie)
    Kosten een vermogen nieuw mag ook weg voor € 75,00

Afdekrubber buitenzijde voor de achterruit van de 993, in zeer nette staat .
    Nieuw ca. €70,00 deze mag weg voor € 25,00

Afdekrubber buitenzijde voor de voorruit van de 993 in zeer nette staat.
    Nieuw ca. € 80,00 deze mag weg voor € 35,00

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Schuifdak motor verkocht

Overige delen doe een bod,

ivm verhuizing neem ik liefst zo min mogelijk mee..

Schuifdak motor verkocht

Overige delen doe een bod,

ivm verhuizing neem ik liefst zo min mogelijk mee..

Naafkapjes verkocht
          brandstofpomp verkocht

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.