- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
29 juni 2014 om 09:42
Omdat ik vorige maand mijn vakantiegeld met 55% afgeroomd zag worden op mijn loonbriefje, en deze maand mijn jaarlijkse bonus zelfs met 60% en dan ook nog eens mijn kadastraal inkomen, van mijn eigen, waar ik hard voor gewerkt heb, woning diende te betalen en uiteindelijk dus niets van mijn bonus overhield, en omdat Bert “den Bleiter” Anciaux het schitterend idee lanceerde om ook ineens de erfenissen rechtstreeks naar de bodemloze staatskas te laten vloeien, dacht ik, dit kan nog altijd beter. ❗
Maar vermits onze excellenties het op deze moment zelf veel te druk hebben, om de zo begeerde postjes te bemannen, had ik zo het gedacht om hen een beetje te helpen en wat te brainstormen over ideeën om toch nog die laatste euro’s uit de werkende medemens zijn zakken te halen.
En daarom reken ik op jullie mijn beste medeforummers, laat je volledig gaan en verzin zelf hieronder bijkomende taksen, belastingen, heffingen, accijnzen of whatever om onze 6 regeringen met hun 58 ministers en staatssecretarissen, 71 senatoren, 150 volksvertegenwoordigers, 21 Europarlementairen enz. te ontlasten in hun toch al zo zware taak waarvoor ze dan nog dik onderbetaald worden ook.
Bijvoorbeeld een taks op het wassen van je auto, of een boete om het niet op tijd wassen van je auto. Bewegingsbelasting op je grasmachine, boormachine of betonmolen.
Boterhammentaks, of bestond dat niet reeds,…… :think:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.