Dominique stelt zich voor …..

Home Forum Stel jezelf even voor ! Dominique stelt zich voor …..

• Maker
    Discussie

• Dominique
    Deelnemer

Beste Porscheforumleden, graag had ik mij eens bij jullie eens voorgesteld en dit terwijl ik reeds sedert oktober 2011 wekelijks meerdere malen per week van dit Porscheforum met plezier bezoek. Al van in mijn kindertijd ben ik gebeten van het Porschemicrobe, nu ik 45 jaar ben een tweetal 944’s te hebben bezit in der loop der tijd, kunnen we nu terug overgaan tot de aankoop van een Porsche en dit na een 15jaar Porscheloos te hebben geweest.(oude liefde roest niet!).
      Het is de bedoeling de Porsche dagelijks te gebruiken door mijn vrouw, weekends en vakantie’s in binnen en buitenland mee rond te toeren, volgens ons budget en de nood der gebruik denk ik dat we het best zouden voor een 996 zouden gaan, wat denken jullie ? In ieder geval kan ik jullie beloven dat de Porsche een mooi en liefdevol leven in Sint-Andries Brugge zal hebben.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • Proficiat, veel rijplezier :driver: en vooral veilige km…

XXX

Proficiat, ‘t is nen schoone Porsche :respekt:

Proficiat met de aankoop .

Proficiat en veel rijplezier!!!

Benvenuti,
                Proficiat met je mooie bolide, knappe kar.
                ciao,
                Luc

Proficiat met de aankoop, hopelijk binnenkort eens te zien op een treffen 😀

Welkom
                    Keuze en aankoop is snel gegaan 😯

bienvenue!!!! :applaus:

:first:
                        Congrats en tot op één van de ritten!

:applaus: :applaus: :applaus:

Voila, mijn droom is uitgekomen, de 996 is gekocht en heeft sedert vrijdag een nieuwe thuis. Vandaag snel de carrosserie binnen gereden voor wat voorbumperschade (wat parkeerrimpels verwijderen) en woensdagavond mag ik hem weer ophalen. Hopelijk krijg ik de foto er op zodat mijn troetelmachine met jullie kan delen

ard.JPG

welkom op het forum, ben beniewd welk model 996 het zal worden

Welkom en veel succes met je zoektocht :driver:

Welkom en succes met de jacht..

Welgekomen, Domi !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.