Draaicirkel

• Maker
    Discussie
  • Ondertussen al enkele maanden verder en nog steeds enthousiast over de Amethist.
    Toch is er één ding wat ik erg vervelend vind aan de 964.
    Wanneer je in een straat wil terugdraaien moet je soms wel tweemaal terug in achteruit….de draaicirkel is verschrikkelijk groot.
    Met de 993 draai je in één keer terug.
    Nu vraag ik mij af of iedereen met een 964 dezelfde ervaring heeft

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Schijnt dus toch normaal te zijn.
      We zullen het ‘m dan maar weer vergeven zeker. :respect2:
      Niks aan te doen… :driver: maar

Hahaha, maar ik ben er wel handig in geworden, keren op de kleinste landweggetjes. Om de draaicircel te verkleinen kun je het beste op snelheid U-turns maken … handrem vol aantrekken, omgooien en gas erop… wellicht wijsheid om eerst op een vroege zondagochtend op een verlaten parkeerterreintje te oefenen … :mrgreen:

Of wen er maar aan 993!! :up:

maar een 64 is dan ook zo’n geweldige wagen dat het geen straf is om telkens het blokje rond te rijden :first:

Hier C4
            Draaicirkel van een kleine Boeing :salut:

@ David…zou zo wel eens kunnen….Kan mij moeilijk inbeelden dat Porsche zulk grote draaicirkel zou presenteren op een 911.

Je zou kunnen denken op een C4 om de cardans te ontlasten.
              Eens kijken of ik er met over kan vinden

is bij mij ook,zelfs de straat in draaien bij stilstand bij kruispunt,doe ik anders dan mijn daily driver

Kan niet vergelijken met een 993, maar enkel met ‘moderne’ auto’s, en inderdaad, heb hetzelfde gevoel, draaicirkel is enorm groot.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.