Dringend onderdeel gezocht.

Home Forum Zeverhoekje Dringend onderdeel gezocht.

• Maker
    Discussie

• Wim

Ik het maar in het zeverhoekje gezet omdat het niks met Porsche te maken heeft., maar ik zoek dringend een onderdeel voor de Karmann.

Het volgende wat ik nodig heb is het ruitenwisser systeem, met of zonder de motor want moet toch naar 12 volt.
      Heb alles al afgeschuimd, en heb nu mijn laatste hoop gevestigd op jullie en het Karmannforum, ook vanwege dat er hier ook Karmann liefhebbers zitten.
      Het is het wisser mechanisme tot 1969, dat daarna heb ik niks aan want past niet.

Dank al voor de moeite. :salut:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Wim

Heb ik ook al gecontacteerd maar geen T14 model in voorraad.

Maar ik denk dat ik geluk heb, want vandaag mail gekregen van een lid VW Karmann Ghia club en die heeft er een voor mij. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Dus alles bedankt voor het meedenken en zoeken, en doe er gelijk een slotje op.

Wim

Patrick dat wist ik maar heb ik niet nodig, ik zoek het gehele mechanisme wat achter het dashboard zit.

PB

wiper Shaft

Part #: 955-215 68 69 RP
              VW #: 141-955-215 D
              Sold each

Reproduction
              Fits :
              1968 – 1969 Coupe and Convertible

wiper Connecting Link, Left (Long)

Part #: 955-319 56 58½U
              VW #: 141-955-319 U

>> Website link <<

Wim

Morgen weet ik meer, er heeft iemand van het forum de Karmann club ingelicht en heb daar al mail van gekregen dat ze er waarschijnlijk een hebben. :relaxman:

Bedankt allen voor het meedenken en laat het weten mocht ik hem hebben.

@John
                , zo’n site hebben we in nederland ook, maar daar heeft na een ruime week nadat ik het gepost had nog niemand gereageerd.
                Mocht ik hem morgen nog niet hebben ga ik daar even shoppen. :up:

2 uurtjes mee gezocht maar niks gevonden.
                  best even via herbruik http://www.herbruik.be/
                  gaat naar honderden afbraak en garages en reageren zelf als ze het hebben.
                  😉

Wim

Past niet, heb ik allemaal al geprobeerd van de buren, dat zijn VW mannen.
                    Maar bedankt voor het meedenken.

Uitsluitend karmann of is een type 3 of derg van de VW familie ook passend ?

Wim probeer ook flat4free.be.
                        Daar zitten ook veel karmann liefhebbefs.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.