Drip en Drup on tour_reisverhaal

Home Forum Porsche Uitstappen Drip en Drup on tour_reisverhaal

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Zoals beloofd gaan we jullie op de hoogte houden van de uitstap die we deze ochtend om 06:20u gestart zijn in Antwerpen. De bedoeling was om 06:00u te vertrekken maar zoals iedereen wel weet trekken 2 mannen zich niet veel aan van het vertrekuur, het is een ‘ongeveer uur’. Dat het nog donker was moet ik niet vertellen…

start.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 90)
    • PDS

Amai die Gavia is wel echt hélemaal anders dan ik me had voorgesteld.

Zou ik ook wel eens willen doen :up:

Nu begrijp je ook waar die mistlampen van Christophe voor dienen zekers. Hij kan er voor volgend jaar vast nog een setje bij je op zetten! :drink:

Geweldig hé :applaus:

Rubber nog wel, tekening niet meer :bounce:
              Deze hangt aan die tunnelwand :happy: :happy: :happy:

Hangt er nog rubber aan je velgen? :).

XXX

Het was zo leuk dat ik direct terug zou vertrekken en nog meer baantjes zou willen verkennen.
                  Die kant van Duitsland en Oostenrijk is gewoon ongelofelijk mooi, dan spreek ik nog niet van Italië :respect2: :respect2: :respect2:

F

Knap reisverslag en het filmke is ook de moeite => vooral het licht aan het einde van de tunnel. Dat stukje van de route zou ik toch niet graag gereden hebben.

schitterende trip. :up:

:up: top!

XXX

:respect2: :respect2: :respect2:

hoop dat mijn relatie met mijn zoon ook zo top wordt. :up:

Hebben jullie buiten al dat drinken ook nog met de Porsche gereden? :drink:

Nee, zag er alleszins de moeite uit. De reden waarom zo’n wagens bestaan. Om mee te rijden!

Inderdaad geweldig en bovenal nogal avontuurlijk 😯 Drup was er precies toch niet helemaal gerust in :sarcastisch :mrgreen:

XXX

Dit stukje film wil ik jullie niet onthouden.
                                  De Passo di Gavia op zijn best, blijf even kijken tot het laatste stukje, daar waar we de tunnel uitkomen en amper 5 meter zicht hadden.
                                  Geweldig gewoon 😀

Well done, mannen :up:

Velen die dromen van zulk een roadtrip , weinigen die ze ook daadwerkelijk uitvoeren. :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.