Driversdays 7 april

Home Forum Porsche Uitstappen Driversdays 7 april

• Dit onderwerp bevat 9 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door pvdw.
  • Maker
    Discussie
  • Zijn er nog mensen van het forum hier die zullen gaan?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • aangezien het in mijn reactie niet enkel om 7 april gaat en het om een nog iets andere vraag gaat dan drivers days tout court,
      heb ik een nieuwe topic geplaatst om de reacties te verzamelen
      Topic: RPM PORSCHE GENTLEMEN DRIVING DAYS

0

Interesse is er steeds, doch het probleem is het aantal wagens en beschikbaarhied volgens datum.
        Zoals hier Topic
        Als de plannen concreter worden, laat het maar weten. Wij hebben steeds klanten die willen participeren.

0

Da hier boven ga ik rijden als eerste ervaring, dus bij niveau driverschool met de intentie van de zotten gewoon door te laten 🙂

Beginnend, met interesse om later een tweezit te verwerven. Nu wat verkennen de Panamera….kandidaat.

0

Ik!
            Porsche 911 SC, beetje circuitervaring.

0

Organisatie verloopt via de gasten die ook bij de Bikersdays betrokken zijn of waren.

Ben met hen in contact om mogelijke samenwerking op te zetten. Komen later ook aantal dagen op Spa francorchamps aan.

Zou tot een “porsche only” sessie willen komen om te vermijden tussen vanalles en nog wat te rijden (en de mogelijke gevolgen daarvan….)
              Bedoeling zou zijn om op temijn iets zoals de nederlandse pleasure porsche club racing te bekomen, dus niet noodzakelijk track-cars maar in functie van niveau en wagentypes enige onderverdeling te maken. (uiteraard op lange termijn). Op korte termijn zouden we wel met een pure porsche sessie kunnen starten.

Vandaar volgende vragen :

Wie zou interesse hebben in soort van “Porsche Gentlemen Drivers Cup ” ?
              ervaringsniveau op circuit en type wagen ?

0

Deze organisatie is vrij recent.
                Ik vermoed dat er nog weinig ervaring is.
                Is een dag met sessies van 25min.
                Coaching / training mits bijbetaling.

0

Dat ziet er inderdaad leuk uit, en niet overdreven geprijsd.

Is er iemand op het forum met ‘first hand ‘ experience ?

0

http://www.driversdays.be daar kan je alles vinden.

De mannen waar ik les volg wisten me dit te melden. Schijnt redelijk ok te zijn (3 klasses).

0

Info ?

0
                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.