Dubbel din-vraagje

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Dubbel din-vraagje

• Maker
    Discussie
  • Voor de Audio-kenners onder ons:

is er een betere manier van afwerken om deze kenwood in te bouwen?
    (en dan heb ik het over het stukje boven het display waar een klein strookje
    plastic ingeplakt is)

[URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/996TL/DSCN1189_zpsb395a306.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/996TL/DSCN1189_zpsb395a306.jpg[/IMG][/URL]

misschien een strip plastic van 1cm dik inleggen?

Thanks!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
    • hangt er geen optiesticker meer aan de binnenkant van je kofferklep? adhv deze codenrs is toch snel achterhaald welke PCM er in je auto zit.

Als ibay kijk ,kun je ook een pcm1 kopen met cd .
        Dus ik veronderstel dat het iets anders betekend .

ik dacht pcm1 is met cassette
          pcm 2 is met Cd speler

voor versie 2 staat er ook tussen hoor wat lager op de pagina..

Ik heb een mailtje gestuurd om zekerheid te krijgen of dit type wel op mijn past .
            Op het instructie boekje spreekt men van pcm en en op ebay spreekt men daar van pcm1.
            Tot hiertoe nog geen antwoord gekregen .
            Mijn wagen is van 2004,weten jullie misschien of dit met zekerheid is voor mijn radio

Dank je ,ik ga deze avond eens bekijken het welk type ik moet bestellen

Eigenlijk zoek ik gewoon een oplossing om een gewone usb stick te kunnen gebruiken

en dan nu aan alle betrokken… laten we erover ophouden…

Vincent, hier hoef je je gelijk niet te halen, het is hier geen democratie… het is een forum, en iedereen mag zijn mening ventileren… alleen… als dit de sfeer gaat beinvloeden ga ik me wel bemoeien, en dat heeft niks met vriendjespolitiek tvv Mushroom te maken. Als je vind dat je je gelijk MOET halen zit er maar één ding op, ga de man van audiotronics uithalen en rijd naar Lebbeke en praat t voor eens en voor altijd uit… maar vecht t niet uit door een thread te bevuilen met feiten en veronderstelling die mss wel of mss niet kloppen, trouwens dat van die sponsoring, tegen mij heeft hij daar nooit geen woord van gezegd, en de bedragen die jij noemt voor sponsoring komen in de verste verte niet overeen met onze tarieven, dus waar je die haalt… en dan nog, de forumbezoekers liggen daar niet wakker van, van elke zaak zullen er wel tevreden en minder tevreden klanten zijn. Meningen mogen gevraagd en geventileerd worden, maar moeten geen welles nietes spelletjes worden en al zeker niet met buitenstaanders. Ik heb met de zaak/persoon in kwestie ook een negatieve ervaring maar heb dit nooit op het forum gezet, ik trek daar conclusies uit en ga verder, ik stel voor dat jij dat ook doet…

laten we dit nu afsluiten voor ik er een slotje op ga gooien want deze discussies zijn een forum niet waardig en moeten irl uitgepraat worden.

Je schrijft net nog ‘ik ga er geen woorden meer aan vuil maken’, ik ben benieuwd of je je woord gaat houden ?

[quote=”RODONDO” post=188159]Mijn GPS, alsook heel het audio gebeuren werkt m.i naar behoren. Ofwel ben ik snel content…. :mrgreen: Ik heb wel het PCM2 systeem.[/quote]

PCM2 best ok => +1

+ 1

[quote=”Vincent_991″ post=188147]Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken… [/quote]

:sarcastisch :mrgreen:
                            Uw hardnekkigheid siert u, alleen kan ze niet op tegen de mijne 8)
                            Ik haal die kwestie aan tot wanneer ik mijn geld terug gekregen heb, of tot wanneer jij beseft dat je een marionet bent.
                            Die pm of email waarin stond dat ik ze mocht terugbrengen omdat ze toch niet pasten heb je niet gelezen zeker?
                            Ja, die factuur zit in mijn boekhouding. Ik doe dat altijd als ik iets betaald heb. Wat ik uit *zijn* boekhouding geleerd heb is dat hij rond de 100K schulden had bij diverse leveranciers. Dat was dan ook meteen de reden dat “Focal niet meer leverde in Belgie”, Pioneer evenmin… :sarcastisch
                            Zoals ook reeds meermaals gezegd: zij die hier niet meer willen komen blijven maar weg. De meeste hebben een grondige reden waarom ze niet meer komen, en de meeste hebben zichzelf in ‘t been geschoten. Dat dan afwentelen op de boze mods blijft zielig :salut:

Mijn GPS, alsook heel het audio gebeuren werkt m.i naar behoren. Ofwel ben ik snel content…. :mrgreen: Ik heb wel het PCM2 systeem.

ik wil de hele discussie niet kennen en ga me er zeker niet in mengen !
                                maar ik denk, en met mij vast heel veel forummers, dat dit gekwetter buiten categorie staat tov een bijdrage van 2000 euro of zelfs een veelvoud ervan.

cut the crap and get a life. it’s too short to waste it.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.