ducktail

• Maker
    Discussie
  • ben terug vertrokken porsche 911 1977 3.0 gekocht zoek nu een rs spoiler voor vanachter 😀

porsche1975010.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 71)
    • Oog’t gelijk een heel andere auto met die striping :lekker:

[attachment:1]IMG_1292.JPG[/attachment]

IMG_1294.JPG

IMG_1295.JPG

IMG_1300.JPG

:applaus: :driver:

:applaus:

Aangezien hij op gewoon platen staat blijkbaar zonder problemen door de keuring gekomen ❓

Ik sluit mij helemaal aan bij vorige antwoorden :applaus: :applaus: :respect2:

Erg nice Norman.
                  Ik hoop ze ooit eens live te kunnen zien :drink:

Prachtig 😯 :applaus:

012.JPG

014.JPG

016.JPG
                      eindelijk klaar
                      IMG_1036.JPG

IMG_1039.JPG

IMG_1042.JPG

IMG_1038.JPG

[quote=”911_NL” post=105184]Als het alleen voor de keuring is – een lamp met een batterij en schakelaar voldoet in NL voor de RDW en APK …

Tussen de keuringen door kan je die dan gewoon weglaten.

Loont de moeite om te kijken of je daar in België ook mee weg komt :idea:[/quote]
                        Spijtig genoeg niet, heb al geinformeerd, moet op de juiste plaats bevestigd worden en met afzonderlijke schakelaar bediend kunnen worden.

Ik heb ooit zo een mistlicht moeten installeren en had dat toen aangesloten op de schakelaar van de electrische antenne. Dat zag men niet en werkte perfect op dat moment.

Op deze wagen zijn geen voorzieningen dus moet alles correct worden aangesloten.

Aansluiten op achteruitrij lichten gaat opvallen hé 😀

Als het alleen voor de keuring is – een lamp met een batterij en schakelaar voldoet in NL voor de RDW en APK …

Tussen de keuringen door kan je die dan gewoon weglaten.

Loont de moeite om te kijken of je daar in België ook mee weg komt 💡

[quote=”stefx911″ post=105182]Yep, mistlicht achteraan moet je hebben.[/quote]
                            Ik vreesde er al voor. Bedankt alvast. Dat wordt dan een gat boren. 😥

Yep, mistlicht achteraan moet je hebben.

[quote=”porsche914orange” post=105131]Nee, de co2 normen zijn aangepast voor oude wagens. Nog met geen enkele problemen gehad.[/quote]

Nog even een vraagje, moet er een mistlicht geinstalleerd worden achteraan want dat is niet aanwezig.

Ik vermoed van wel maar vraag het liever even aan iemand die er al wat ervaring mee heeft.

is ook de bedoeling van een gewone keuring te laten doen zodra hij volledig klaar is

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 71)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.