Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › ducktail
- Dit onderwerp bevat 71 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door John.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Zou zeker de keuring voor dagelijks gebruik laten doen.
CO zou geen probleem mogen zijn.Nee, de co2 normen zijn aangepast voor oude wagens. Nog met geen enkele problemen gehad.
[quote=”porsche914orange” post=105026][quote=”porsche” post=105006]
Ga een van de weken ook een dergelijk oudje laten keuren maar ben er nog niet goed uit wat ik zou doen, oldtimer of dagdagelijks. Suggesties ?Ik ken alle beperkingen van oldtimer platen maar, is dat echt een probleem als je weinig km’s doet met dergelijke wagen ?[/quote]
ik heb al mijn oudjes op normale platen, veel meer vrijheid. Voor de prijs moet je het niet doen want te wegentaks en verzekering blijven hetzelfde. Persoonlijk vind ik het ook belangrijk dat de wagen ieder jaar gecontroleerd wordt (al twijfel ik soms aan die mannen hun kennis).
Ik heb mijn 356cab eerst oldtimer laten keuren en dan ook achteraf normaal. Gewoon alles van miles in km en mistlamp achteraan. Ieder jaar keuring zonder probleem.
Als je oldtimerplaten kiest zou ik toch altijd wat ongerust zijn om aan de kant gezet te worden, je trekt automatisch meer aandacht zo.
Voordeel van oldtimer is dat je veel kan veranderen aan de wagen.[/quote]
Volgende week naar de keuring, misschien toch maar dagdagelijkse keuring, kan je uiteindelijk doen wat je wil. Wagen is 100% origineel dus zou geen probleem mogen zijn.
Doet men moeilijk over CO bij oldies?
+1
Probleem met rondrijden meet O platen is niet zozeer de eventuele boete, maar als je ooit eens iets serieus tegenkomt, moet jouw schuld nog niet zijn, en de verzekering kan eronderuit dan ben je geruïneerd. zelfde met rijden met een glaasje teveel op, gepakt worden is eigenlijk je minste zorg…
Gewoon laten keuren = geen gezever.
Een wagen die niet door de keuring geraakt hoort niet op de baan (imho)
(en ik heb het hier dan niet over muggenzifters op de keuring of domme regels zoals stalen remleidingen verbieden etc.)
[quote=”porsche” post=105006][quote=”norm” post=105005]dagdagelijks niet oldtimer[/quote]
Ga een van de weken ook een dergelijk oudje laten keuren maar ben er nog niet goed uit wat ik zou doen, oldtimer of dagdagelijks. Suggesties ?Ik ken alle beperkingen van oldtimer platen maar, is dat echt een probleem als je weinig km’s doet met dergelijke wagen ?[/quote]
ik heb al mijn oudjes op normale platen, veel meer vrijheid. Voor de prijs moet je het niet doen want te wegentaks en verzekering blijven hetzelfde. Persoonlijk vind ik het ook belangrijk dat de wagen ieder jaar gecontroleerd wordt (al twijfel ik soms aan die mannen hun kennis).
Ik heb mijn 356cab eerst oldtimer laten keuren en dan ook achteraf normaal. Gewoon alles van miles in km en mistlamp achteraan. Ieder jaar keuring zonder probleem.
Als je oldtimerplaten kiest zou ik toch altijd wat ongerust zijn om aan de kant gezet te worden, je trekt automatisch meer aandacht zo.
Voordeel van oldtimer is dat je veel kan veranderen aan de wagen.
Oeps, precies slecht geslapen, massa schrijffoutjes, ipv dislectisch disdactilo’s 😳
Bedriegt de foto – of zit er werkelijk zoveel kleurverschil in de ducktail t.o.v. de rest van de 911 ❓
[quote=”norm” post=104998]is al lager gezet[/quote]
Alleen maar lager gezet – of ook uitgewogen ❓
[quote=”norm” post=105005]dagdagelijks niet oldtimer[/quote]
Ga een van de weken ook een dergelijk oudje laten keuren maar ben er nog niet goed uit wat ik zou doen, oldtimer of dagdagelijks. Suggesties ?Ik ken alle beperkingen van oldtimer platen maar, is dat echt een probleem als je weinig km’s doet met dergelijke wagen ?
Mooi!
Is de keuring voor dagdagelijks gelukt?
Welke striping komt er op? Martini? :sarcastischEn schuin. Kan ook de ondergrond zijn natuurlijk…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.