ducktail

• Dit onderwerp bevat 71 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door John.
  • Maker
    Discussie
  • ben terug vertrokken porsche 911 1977 3.0 gekocht zoek nu een rs spoiler voor vanachter 😀

porsche1975010.JPG

11 reacties aan het bekijken - 61 tot 71 (van in totaal 71)
    • +1 voor ducktails op basis van een origineel klepje.

Heb een glasvezel ding ingeruild voor zo eentje. Past veeeel beter. 😉

Als je (zoals ik) een goed passende en niet van vorm afwijkende ducktail wilt hebben – laat er dan 1tje maken op het frame van een originele motorkap 💡

Ik heb zeker 3 setjes aftermarket polyester TROEP in m’n hadden gehad voordat ik een beetje goede achterbumper en ducktail had.

Achterbumper heb ik alsnog aan laten passen (dikker laten maken) – en ducktail heb ik bij de producent (in)geruild – en daarvoor m’n eigen motorkapframe met ducktail voor terug gekregen :first:

RNR lightweight levert (ook) goede polyester producten – voor een aangename prijs – maar ook dat is niet 100% (racerij)

Ik kan een ducktail leveren aan schappelijke prijs.

Prachtige wagen .
            Zoals al geschreven er is veel brol op de markt .

[quote=”porsche” post=99809][quote=”carrera 3.0″ post=99808]Goedkoop is duurkoop…[/quote]
              Niet altijd, het probleem met aftermarket spul, en dan heb ik het vnl. over body parts, is dat dit nooit perfect past en er altijd een heleboel aanpassingen nodig zijn. Velen denken onterecht ongeacht het merk dat als men dergelijke zaken koop dat dit “plug and play” is. Niets is minder waar. Aftermarkt spul is ook niet altijd goedkoper. Soms is het zelfs duurder dan origineel.[/quote]

Volledig akkoord !

Door alle aanpassingen heeft mn bumper me al 2x meer gekost aan werkuren 👿

[quote=”carrera 3.0″ post=99808]Goedkoop is duurkoop…[/quote]
                Niet altijd, het probleem met aftermarket spul, en dan heb ik het vnl. over body parts, is dat dit nooit perfect past en er altijd een heleboel aanpassingen nodig zijn. Velen denken onterecht ongeacht het merk dat als men dergelijke zaken koop dat dit “plug and play” is. Niets is minder waar. Aftermarkt spul is ook niet altijd goedkoper. Soms is het zelfs duurder dan origineel.

Goedkoop is duurkoop…

Een paar jaar geleden een polyester bumper gekocht voor een prijsje. Bleek bij het monteren dat hij VAN GEEN KANTEN PASTTE ! Ze hebben hem volledig moeten aanpassen met veel kunst en vliegwerk. Ik zal nooit nog zoiets kopen op foto of via internet.

Wel even prijzen vergelijken want die zijn toch wel uiteenlopend.

De link die ik vermeld in hogere post vraagt 499 US + verzendkosten.

Bij Rosepassion kopen is ook geen goed idee want voor dezelfde spoiler betaal je daar 653 euro + verzendkosten.

Porsche Pro Race Motorsport in België vraagt 329 euro.

Dit maar ter info.

Ducktales:

Ducktails:

‘k Heb de titel aangepast 😉

[quote=”norm” post=99779]ben terug vertrokken porsche 911 1977 3.0 gekocht zoek nu een rs spoiler voor vanachter 😀
                        [/quote]

Aftermarket Klik hier

Persoonlijk ben ik ook voor het origineel tenzij je een volledige RS conversie pland.

Zes “ductale’s”? Eén is al teveel. Zo laten die klassieke, smalle, ongerepte kont.

😀 :lekker: 😀

11 reacties aan het bekijken - 61 tot 71 (van in totaal 71)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.