Een 911 3.2 gezocht voor een singer te maken

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Een 911 3.2 gezocht voor een singer te maken

5 reacties aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
      • Daar zeg je het hem hé John: de tijd en de centen…

Centen zal voor sommigen geen probleem zijn maar tijd is iets wat we denk ik allemaal te kort komen!

En het centenverhaal schatten sommigen denk ik soms ook wat licht in. Je kan er natuurlijk zo ver (lees: duur) in gaan als je zelf wilt maar als je het goed gedaan wilt hebben… Dan denk ik dat je beter op zoek gaat naar een reeds omgebouwde. (toch zeker als tijd een probleem kan vormen)

Vorige week nog eentje spotgoedkoop zien passeren maar was nog geen dag later ook alweer verkocht. 🙄

net als ik kun je ook wel een pak onderdelen verkopen en dat geld weer in je project steken.
          er kruipt ook wel veel tijd en werk in en tijd is nu eens iets wat ik tekort heb.
          heb ook wel eens gedacht om mijn project te verkopen maar dan zal ik er op zijn minst 40k moeten voor tellen.
          in ieder geval er moet heel veel aanpassingswerk gebeuren en als je de tijd en de centen ervoor hebt is het een leuk project.
          alvast succes met je keuze. :drink:

Wim

Ben je dan niet beter af om een lege kas met papieren te zoeken en dan aan de opbouw van de Singer te beginnen, want meeste kun je toch weg gooien wat er op of in zit.
            1…ben je goedkoper uit, want een 3.2 met motor zul je niet beneden de 25 gaan vinden, en lege carrosserie met onderstel vind je al beneden de 10K.
            en laswerk zit er ook aan deze modellen.
            2…motor en bak moeten zullen toch onderhanden genomen worden voor ombouw, dus kun je beter een gebruikte zoeken en opbouwen naar je wensen.
            3…kun je vanuit een mooie basis beginnen.

Waarom schrijf ik dit.
            Als ik een Karmann gekocht zou hebben die goed was, had ik minimaal 17.5K op tafel kunnen leggen. Mijn Karmann was een echt restauratie project en kocht ik voor 2,5K, dus eerste 15K was al mijn winst voor wat ik wilde bouwen, en daar had ik de motor Porsche motor zo ik hem wilde hebben en 901 bak die omgebouwd is al voor.
            En zoals ik al schreef, carrosserie moet toch volledig omgebouwd worden voor Singer project.

Ik denk dat de meesten hier Singer wel kennen 😉

Ben overigens benieuwd wat er uit de bus komt. Singer is voor mij ook de ultieme droom en ik heb hier nog een 3.2 van ’84 staan… :think:

5 reacties aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.