- Dit onderwerp bevat 90 reacties, 40 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
18 mei 2015 om 13:29
‘t hing in de lucht! En het staat nu op onze parking… eindelijk want de ene Italiaanse administratie is de andere niet.
Ik moet eens lachen (ok groen lachen) als ik lees hoe moeilijk de Belgische administratie is. De overdracht van eigendom heeft de eerste keer ongeveer 10 minuten geduurd, met het 2de kantoor ben ik ondertussen een week bezig en heb ik nog steeds maar een voorlopig document in handen. De bankoverschrijving vanuit Belgie duurde bij de eerste 8 uur, bij deze … 5 werkdagen …
Maar … niet gezeurd …de 964 staat thuis op de parking. Ik ben haar vorige week, letterlijk net alvorens te vertrekken naar onze roadtrip aan het Gardameer, gaan ophalen bij de verkoper.
Gisteren wat tijd genomen om te poetsen, morgen gaat die naar garage om technisch in orde gezet te worden.
Het is een groene 964 cabrio tiptronic van 1991 eerste inschrijving in Duitsland. Het interieur is een specialleke, de auto heeft blijkbaar in de “exclusive” afdeling van Porsche Stuttgart mogen blijven slapen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.