Een luchtgekoelde lente in Italie!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Een luchtgekoelde lente in Italie!

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

‘t hing in de lucht! En het staat nu op onze parking… eindelijk want de ene Italiaanse administratie is de andere niet.

Ik moet eens lachen (ok groen lachen) als ik lees hoe moeilijk de Belgische administratie is. De overdracht van eigendom heeft de eerste keer ongeveer 10 minuten geduurd, met het 2de kantoor ben ik ondertussen een week bezig en heb ik nog steeds maar een voorlopig document in handen. De bankoverschrijving vanuit Belgie duurde bij de eerste 8 uur, bij deze … 5 werkdagen …

Maar … niet gezeurd …de 964 staat thuis op de parking. Ik ben haar vorige week, letterlijk net alvorens te vertrekken naar onze roadtrip aan het Gardameer, gaan ophalen bij de verkoper.

Gisteren wat tijd genomen om te poetsen, morgen gaat die naar garage om technisch in orde gezet te worden.

Het is een groene 964 cabrio tiptronic van 1991 eerste inschrijving in Duitsland. Het interieur is een specialleke, de auto heeft blijkbaar in de “exclusive” afdeling van Porsche Stuttgart mogen blijven slapen.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
      • [quote=”Sensa911″ post=205041]Dat denkt ge verkeerd 🙂 🙂 Mijn vrouw begint de 997 meer en meer te nemen en laat haar daily staan. …
        reed ze met de Boxster van Deepee mee en vond ze die toch ook wel heeel tof en comfortabel.
        kortom, ‘k heb het spek aan mijn been … binnenkort misschien wel een 520D te koop … :)[/quote]

ik zou tijd winnen en de optielijst van boxsterwalter al opvragen

U doet niet vervelend, ik geef je zelfs een beetje gelijk.

De buitenkleur vind ik écht prachtig maar de binnenkant zou niet mijn eerste keuze zijn (dat hout is idd niet echt ‘porsche-achtig) maar
          daarvoor zou ik de wagen zeker niet laten staan.

Proficiat en geniet van uw machtig mooie bolide !

Gasten, ik wil niet vervelend doen, maar als er in de rubriek “koopjes op Kapaza” een P verschijnt met wortelhout in het interieur wordt hij gelijk de grond ingeboord, en nu opeens in het top… ? Het is een mooie wagen, maar ik deel ook de mening dat wortelhout niet thuishoort in het interieur van een P, dat is iets voor Merch’s uit de jaren 90. Maar zoals het Franse spreekwoord zegt ” les gouts et les couleurs ne se discute pas”. Dus proficiat en veel plezier ermee.

Proficiat met de aankoop!

Is dat embleem op de koffer niet van een Jubi editie?

Proficiat met de mooie aanwinst! Geniet er van!

mooie foto’s, beter dan op je phone, je verdient deze en zoals iemand hier zei, wie goed doet krijgt goed. 🙂
                  Veeeeeeeeel rijplezier (twijfel ik niet aan na de routes die we voorgeschoteld kregen). Ik heb plaats als je hem hier wil stallen 🙂

thumbs_yahoo-emoticons-vectors-design5.jpg
                  please

dikke proficiat met je 964, ziet er top uit

Dat denkt ge verkeerd 🙂 🙂 Mijn vrouw begint de 997 meer en meer te nemen en laat haar daily staan.

Excuses zijn :

– de kinderen hebben zo graag dat ik ze daarmee van school haal
                      – de 997 is makkelijker in en uit de garage te rijden
                      – de zon schijnt weer en dan is het toch zonde om gesloten te rijden

Bovendien reed ze dit weekend met de Boxster van Deepee mee en vond ze die toch ook wel heeel tof en comfortabel.

kortom, ‘k heb het spek aan mijn been … binnenkort misschien wel een 520D te koop … 🙂

@DST
                      … als die terug is van de garage, daar weet ik tegen het einde van de week hopelijk meer over. Als het aan mij ligt, ” ‘t kan niet rap genoeg gaan.”

Mooi!
                        Wanneer kunnen we hem in het echt bewonderen!

Proficiat met uwe luftie, denk dat uwe waterkoker niet veel meer gaat buitenkomen nu

Mooi zo, niks aan veranderen.

congratz with the new ride !

Proficiat met de mooie aanwinst.

knipoog.jpg

Congratulazioni !!!
                                  het doet brits aan die kleurencombo met notenhout. alleen dat laatste zou ik eenvoudig en omkeerbaar zwart maken (bijv plastidip).
                                  mocht je dit mooi exemplaar naar belgie brengen en om een parkeerplek in goed gezelschap verlegen zitten …

oei foto’s vergeten….

image-4.jpg

image-5.jpg

image-6.jpg

image-7.jpg

image-8.jpg

image-9.jpg

image-10.jpg

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.