- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 maart 2015 om 17:18
Beste mededaders,
Een nieuwe zoektocht is begonnen, een luchtgekoelde gaat het worden. Mijn watergekoelde is geweldig, modern en comfortabel. Maar bloed kruipt waar het niet lopen kan en de goesting voor een luchtgekoelde (eigenlijk mijn allereerste gedacht) is groot.
Gisteren eentje gaan bezoeken :
http://ww3.autoscout24.it/classified/265984538?asrc=st|as
De ex USA (New Jersey) is vorig jaar in Italie ingevoerd. De verkoper heeft de wagen herspoten, een nieuwe cabriokap gegeven en nieuwe bandjes eronder gestoken.
Opvallend is wel dat het spuitwerk gedaan is “met gesloten deuren”. De uitleg die ik kreeg is omdat er op de deurstijlen nog de originele stickers hangen (?).Het spuitwerk geeft de rode auto een mooie blinky blinky uitstraling. De motor lijkt droog, ik was zonder voorafgaande afspraak naar Bergamo gereden, en er lag geen olie op de witte vloer onder de auto.
Bij het starten was er een beetje witte rook, maar die verdween al snel. Motorgeluid was … geweldig (wel standard geluid). Het rijden was … geweldig.
Ik heb wel wat foto’s genomen van de onderkant en een aantal dingen gezien die mij toch wel wat doen twijfelen. De foto’s komen in het volgende bericht en geven mij een gevoel van “heeft men hier wat roest weggemoffeld ??”
Schieten jullie hier eens op? Alle kritiek is welkom!!!! Ik ben niet gehaast en vandaag moet ik heb toch niet gaan kopen want het regent hier.
Bedankt alvast!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.