Een luchtgekoelde lente in Italie?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Een luchtgekoelde lente in Italie?

• Maker
    Discussie
  • Beste mededaders,

Een nieuwe zoektocht is begonnen, een luchtgekoelde gaat het worden. Mijn watergekoelde is geweldig, modern en comfortabel. Maar bloed kruipt waar het niet lopen kan en de goesting voor een luchtgekoelde (eigenlijk mijn allereerste gedacht) is groot.

Gisteren eentje gaan bezoeken :

http://ww3.autoscout24.it/classified/265984538?asrc=st|as

De ex USA (New Jersey) is vorig jaar in Italie ingevoerd. De verkoper heeft de wagen herspoten, een nieuwe cabriokap gegeven en nieuwe bandjes eronder gestoken.
    Opvallend is wel dat het spuitwerk gedaan is “met gesloten deuren”. De uitleg die ik kreeg is omdat er op de deurstijlen nog de originele stickers hangen (?).

Het spuitwerk geeft de rode auto een mooie blinky blinky uitstraling. De motor lijkt droog, ik was zonder voorafgaande afspraak naar Bergamo gereden, en er lag geen olie op de witte vloer onder de auto.

Bij het starten was er een beetje witte rook, maar die verdween al snel. Motorgeluid was … geweldig (wel standard geluid). Het rijden was … geweldig.

Ik heb wel wat foto’s genomen van de onderkant en een aantal dingen gezien die mij toch wel wat doen twijfelen. De foto’s komen in het volgende bericht en geven mij een gevoel van “heeft men hier wat roest weggemoffeld ??”

Schieten jullie hier eens op? Alle kritiek is welkom!!!! Ik ben niet gehaast en vandaag moet ik heb toch niet gaan kopen want het regent hier.

Bedankt alvast!

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Whoe whoe whoe, Now you’re Talking Sensa!!!!!!!!!!!

ps.

Die rooie neus is niet origineel lijkt me, waarschijnlijk heeft ie wat meegemaakt.

Ennuh, de manier waarop men met de auto is omgegaan (spuitwerk en onderkant). Ieder z’n meug, maaruh kan zeker beter!!

Ik denk dat ik voorlopig mijn zijruit ga opendraaien als ik luchtkoeling wil. Er is altijd wel wat dat mangelt want het blijven toch machines van 25 jaar oud. Hoe onweerstaanbaar charmant ook…

Die met zwart leder staat mij meer aan

Staat wel niet op echte cup’s denk ik

Deze staat ook bij jou in de buurt Sensa, mss ook eens gaan bekijken? Heb ook tijdje geleden info gevraagd over deze en zou volgens verkoper in redelijk goede staat zijn.

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/259105698?pr=0&fromparkdeck=1

wat jij aancirkelt als roest, lijkt mij eerder dinitrol of olie waarin zand plakt in de buurt van een hitteschild ofzo?
                het krikpunt ziet er ook normaal uit met wat vliegroest, zoals dat in vochtig klimaat normaal is.
                hij staat precies wel wat hoog op z’n poten?
                111-puntenkeuring laten doen met extra aandacht voor draaiuren, motorcompressie en versnellingsbak, en als daar geen verassingen uit komen nog fors onderhandelen over de prijs vanwege het pover spuitwerk.
                en de tekortkomingen van de prékoopkeuring weet je vast als extra hefboom te gebruiken in de onderhandelingen.

PS mooie kleurencombo !! ook typisch Amerikaans ipv zwart hier in europa, maar dat was voor jou mss een meerwaarde of zelfs een voorwaarde;
                heeft deze al een teller in km en is de mijlenteller nog beschikbaar ?

omdat de stickers er nog inhangen, das een goeike 🙂 hij bedoelde dat dat nog niet de helft van de prijs kostte ja, hebben ze dan ook de voorruit afgeplakt en niet gedemonteerd, hij blinkt natuurlijk en ziet er niet afgeleefd uit aan de binnenkant maar als je de onderkant ziet en weet waar hij vandaan komt dan zou ik hem alvast laten staan, jammer dat die witte G uit de showroom niet meer te koop staat 🙂
                  Cabrio Wim weet alles over wat van over de grote plas komt…. zijn advies is goud waard

Hier wat foto’s die ik genomen heb liggend op mijn rug, arm uitgestoken en afdrukken. Pas thuis zag ik het resultaat op ee groter scherm.
                    Nog vergeten te vermelden : auto zou matching numbers zijn.
                    image_2015-03-22.jpg

image_2015-03-22-2.jpg

image_2015-03-22-3.jpg

image_2015-03-22-4.jpg

image_2015-03-22-5.jpg

image_2015-03-22-6.jpg

image_2015-03-22-7.jpg

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.