Home › Forum › Zeverhoekje › Een van mijn droomwagens te koop bij Johan (Dekens)
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 9 maanden geleden door Steven964.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
voordeelke is wel dat de “firma” die platen + verzekering betaalt hé en je er toch privé mee kunt rondbollen (denk ik toch), scheelt ook alweer de helft 😛
[quote=”sunshine”:mkysr583]echt een auto om met garage platen rond te rijden 😉 😉 [/quote]
Klopt niet helemaal hoor… enige wat je uitspaart met de garageplaten is de BIV!!!
Gewone verkeersbelasting moet je voor garageplaten net zoveel betalen als op een normale inschrijving.
Komt er nog bij dat de verzekering van garageplaten ook nog een pak duurder is dan van een gewone plaat.Ook naar mijn mening de mooiste amerikaan .
Op Zandvoort een paar (bezig) gezien tijdens de DF Trackdays[quote=”RSR”:12jc9y55]schoon gerief maar niet voor mij hoor, zou het al een 500 pk zijn ?[/quote]
Neen, een GTS ACR heeft 450pk standaard. Ook al genoeg hé 😀
schoon gerief maar niet voor mij hoor, zou het al een 500 pk zijn ?
Zelfstandige worden neemt tegenwoordig nog max. 1 dag in beslag (ook in bijberoep).
En niemand zegt dat je winst moet maken in je zelfstandige bezigheid…En tja, dat de nummerplaten gestolen worden … dan zullen de dieven toch wel zeer goed moeten oppassen dat ze niet tegen gehouden worden door de politie…
niet zo makkelijk denk ik je moet wel zelfstandige in de autowereld zijn en je word heel vaak tegen gehouden
ook oppassen want deze platen wrden daan ook veel gestolen iedereen wil er welEigenlijk nog zo geen stom idee om met Z-platen proberen rond te rijden.
Ik denk wel dat je “bewegingsvrijheid” beperkt is met Z-platen.[quote=”sunshine”:3hdmn0b2]vriend van mij verkoop er eentje cabrio ligtgrijs komt uit america en niet zo duur ook niet en ja ze graken er niet van af hier in belgie
echt een auto om met garage platen rond te rijden 😉 😉 [/quote]garageplaten ? hoe kom je er aan?
stel ik word zelfstandige in bijberoep en koop verkoop een paar wagens per jaar, kan ik dan Z-platen krijgen? wat kost dit?
vriend van mij verkoop er eentje cabrio ligtgrijs komt uit america en niet zo duur ook niet en ja ze graken er niet van af hier in belgie
echt een auto om met garage platen rond te rijden 😉 😉bij ons in de buurt een rode met open dak (niet echt cabrio) volgens mij eerste model, komt enkel in de zomer buiten
toch schijnt de afwerkingskwaliteit en andere details soms echt te wensen over te laten. Herinneren jullie je nog de test van de Viper in Top Gear? Na wat stevig doorblazen stonden de sidepipes in de fik!!!??? Moest al geblust worden… En voor zo een impressionante wagen is de plasticlook van de materialen van het dashboard werkelijk ondermaats… op dat moment bedenkt men zich toch dat dergelijke zaken de Porscheliefhebber doen beseffen welke standaarden men zich men een Porsche gewoon maakt…
inderdaad je ziet ze niet zoveel…de Chrysler invoerder van Belgie destijds woonde niet zover van ons en die had een blauwe met witte strepen…zag ik af en toe es rijden.
Dan op de Singsenfoor in Antwerpen was er blijkbaar een kermisuitbater die een echte eerste RT/10 reed (de open versie dus) in ‘t rood…en ja het blijven toch wel eye catchers hoor!! 8)
er zijn inderdaad relatieve koopjes te doen bij die Vipers… maar ze zijn ook absoluut niet populair bij ons in België vanwege de absurde rijtaxen voor die fameuze 8 liter V10; maar liefst 112.000 frankjes per jaar!! 👿 (=hoogste tarief) Dat schrikt veel mensen af… liefhebber of niet! Een kennis van me heeft er ooit eens eentje in okkazie te koop gestaan gehad… en was op den duur blij dat hij na zeeeeer lang wachten er zijn geld voor terug had (en aan iemand in het buitenland!).
Kortom een leuke auto, met als je er in zit een motorkap als een vliegdekschip voor je neus (heel impressionant!! Wel verbazend klein vanbinnen 😕 cry:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.