Eens kijken of het lukt om een paar fotokes te plaatsen

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Eens kijken of het lukt om een paar fotokes te plaatsen

• Maker
    Discussie

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • mooie wagen , alleen de velgen zijn niet echt mijn ding…maar zoveel mensen zoveel smaken hé 😉 zal wel vooruit gaan met die aanpassingen 😯

Die wagen hierboven is de mijne niet,trekt er wel een beetje op..Het toestel onder de passagier airbag is het originele navigatiesysteem dat ik verplaatst heb..

[quote=”ken”:m4lni1sf]heeeeeeeeeel sjieeeeeek machine 😈 😯 ❗ ❗ [/quote]

dat is zeker

mag ik vragen wat er onder de passagiers-airbag zit? tachograaf ? of mini-handschoenkastje ? 😉 )

Ik meen deze wagen alm eens gezien te hebben in real life (of toch een behoorlijk identieke)

‘t Wordt nog interessanter 😯

Beiden waanzinnige wagens!

Rami, vergeet geen foto’s te plaatsen 😉 Volgende exotic meet liefst alletwee aanwezig zijn 8)

Hey Rami,jij zit nu ook op elk forum in de wereld hé..Als de uwe terug is van RUF spreken we zeker eens af.Maar ni vertellen op dit forum dat ik u ni meer ga kunnen volgen hé.. 😀

Sjiek masjien Dixie!
                  We zouden nog eens moeten afspreken als de mijne terug is van Ruf hé 😉

ken

heeeeeeeeeel sjieeeeeek machine 😈 😯 ❗ ❗

Amai mijn ****, Da’s nie niets hé.
                      Wanneer kunnen we dat bruut geweld in actie aanschouwen ? 8)

Gemeten op de bank: 566pk en 790nm koppel. 😀

Mooi ! Hoeveel pk’s werden er nu daadwerkelijk gemeten op de bank ?

Kijk er naar uit om deze in’t echt te mogen bewonderen 8)

Nog een modje vergeten,ik heb ook de shortshifter van B&M zodat de schakelweg wat korter is…

De mods die ik heb uitgevoerd:
                              19 inch cargraphic racing wheels
                              europipe uitlaat
                              voorbumper hier en daar een beetje uitgefreesd
                              alu pedalen
                              air fuel meters AEM en Brockway
                              shift light
                              carbon onderdelen interieur
                              FVD sportstuur
                              alu ringen rond kilometerteller
                              uitgefreesde turbo’s voor groter compressorwiel
                              andere actuators om 1.2 bar turbodruk te halen
                              upsolute chiptuning
                              silicone boosthoses om grotere turbodruk aan te kunnen
                              K&N luchtfilter
                              andere divertervalves om grotere turbodruk aan te kunnen
                              grotere intercoolers,maar terug originele gestoken
                              Denk dat dit het zo’n beetje zal zijn

SUBLIEM 8)

Echt een toffe kar, wat waren de mods die je had uitgevoerd?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.