Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Eens kijken of het lukt om een paar fotokes te plaatsen
- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 6 maanden geleden door turbowannes.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
mooie wagen , alleen de velgen zijn niet echt mijn ding…maar zoveel mensen zoveel smaken hé 😉 zal wel vooruit gaan met die aanpassingen 😯
Die wagen hierboven is de mijne niet,trekt er wel een beetje op..Het toestel onder de passagier airbag is het originele navigatiesysteem dat ik verplaatst heb..
[quote=”ken”:m4lni1sf]heeeeeeeeeel sjieeeeeek machine 😈 😯 ❗ ❗ [/quote]
dat is zeker
mag ik vragen wat er onder de passagiers-airbag zit? tachograaf ? of mini-handschoenkastje ? 😉 )
Ik meen deze wagen alm eens gezien te hebben in real life (of toch een behoorlijk identieke)
‘t Wordt nog interessanter 😯
Beiden waanzinnige wagens!
Rami, vergeet geen foto’s te plaatsen 😉 Volgende exotic meet liefst alletwee aanwezig zijn 8)
Hey Rami,jij zit nu ook op elk forum in de wereld hé..Als de uwe terug is van RUF spreken we zeker eens af.Maar ni vertellen op dit forum dat ik u ni meer ga kunnen volgen hé.. 😀
Sjiek masjien Dixie!
We zouden nog eens moeten afspreken als de mijne terug is van Ruf hé 😉Amai mijn ****, Da’s nie niets hé.
Wanneer kunnen we dat bruut geweld in actie aanschouwen ? 8)Mooi ! Hoeveel pk’s werden er nu daadwerkelijk gemeten op de bank ?
Kijk er naar uit om deze in’t echt te mogen bewonderen 8)
Nog een modje vergeten,ik heb ook de shortshifter van B&M zodat de schakelweg wat korter is…
De mods die ik heb uitgevoerd:
19 inch cargraphic racing wheels
europipe uitlaat
voorbumper hier en daar een beetje uitgefreesd
alu pedalen
air fuel meters AEM en Brockway
shift light
carbon onderdelen interieur
FVD sportstuur
alu ringen rond kilometerteller
uitgefreesde turbo’s voor groter compressorwiel
andere actuators om 1.2 bar turbodruk te halen
upsolute chiptuning
silicone boosthoses om grotere turbodruk aan te kunnen
K&N luchtfilter
andere divertervalves om grotere turbodruk aan te kunnen
grotere intercoolers,maar terug originele gestoken
Denk dat dit het zo’n beetje zal zijnSUBLIEM 8)
Echt een toffe kar, wat waren de mods die je had uitgevoerd?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.