Eerste bezoek!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eerste bezoek!

• Maker
    Discussie
  • Mijn naam is Thomas, geboren in 1989. Ik ben op dit forum terecht gekomen na enthousiaste verhalen van mijn vader (harley49).
    Ik heb de liefde voor techniek en porsche genetisch overgekregen. Ik ben student in Leuven, vorig jaar afgestudeerd als industrieel ingenieur (dezelfde opleiding als Ferdinand Porsche 😛 ) en momenteel druk bezig met een vervolgstudie burgerlijk ingenieur, waarin ik zoveel mogelijk keuzevakken van voertuigkunde heb opgenomen haha!

Als ik in de weekenden naar harley49 ga staat er sinds kort een Porsche 997 4s mij ondeugend aan te kijken, te wachten om uitgelaten te worden. Om zoveel mogelijk bij te leren en nu ik de kans heb om als bijrijder mee te kunnen gaan naar verschillende events lijkt het me leuk om deel te nemen aan dit forum. Hopelijk tot snel!

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Welkom hier :respect2:

[quote=”Harley49″ post=121634][quote=”9ierre” post=121632]welkom sin.

snap wel een ding nie, volgens je pa ga je regelmatig de achterkant van de 4S zien… heeft hij een trekhaak of wa :think: :think: :popcorn:[/quote]

Nee als vader zal ik regelmatig de achterkant van mijn Porsche zien als mijn zoon hem weer leent voor een bezoek aan zijn vriendinnetje!![/quote]

the lucky bastard.
        ps; verzekering is in orde hoop ik.

[quote=”9ierre” post=121632]welkom sin.

snap wel een ding nie, volgens je pa ga je regelmatig de achterkant van de 4S zien… heeft hij een trekhaak of wa :think: :think: :popcorn:[/quote]

Nee als vader zal ik regelmatig de achterkant van mijn Porsche zien als mijn zoon hem weer leent voor een bezoek aan zijn vriendinnetje!!

welkom sin.

snap wel een ding nie, volgens je pa ga je regelmatig de achterkant van de 4S zien… heeft hij een trekhaak of wa :think: :think: :popcorn:

Welkom.
              Tof de p van de te mogen gebruiken.
              Zeker zwaaien naar hem als je vertrekt hé. 😀

Welkom Thomas.
                Omdat je mijn zoon bent en ook veel passie hebt met Porsche zal ik regelmatig de achterkant van mijn 9974S zien als je hier van de oprit vertrekt. Gelukkig is die ook mooi dus heb ik nog wat!!!! We zullen samen zoveel mogelijk evenementen gaan bezoeken en genieten van de vele Porsches die het leven aangenaam maken. Suk6 bij t forum.

Welkom Thomas en nu hard studeren werpt later zijn vruchten (Porsche) af :up:

Welkom

Bedankt voor jullie reacties!

@Jefferson
                      : dat hoop ik, zijn alvast mooie vooruitzichten :D!

Welkom hier Sinistr.
                        Ik ben zelf ook als ingenieur afgestudeerd aan GroepT.
                        Met hard werken en de nodige ondernemerszin zal je je dromen kunnen laten uitkomen.

Wim

Welkom op het forum mister horror. 😉

En veel plezier hier met de lotgenoten van het merk Porsche.

Van harte welkom hier

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.