Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Eerste foto van mijn 996 4S
- Dit onderwerp bevat 67 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 1 maand geleden door Audiotronics.
-
MakerDiscussie
-
10 oktober 2007 om 16:16
Bij wijze van test probeer ik hier een eerste foto te plaatsen. Lukt het dan zie je de foto, lukt het niet dan moet ik bijles gaan nemen 😥
-
MakerDiscussie
-
Foto’s waren in de trend van wat je op het internet vind met nog een paar tekeningen. Ook een volledige foto van de front die ondertussen dus ook al op het internet (en hier op het forum) rond gaat. Maar er zou één van de weken meer officiële foto’s bekend gemaakt worden.
Ik wacht ongeduldig af 👿
verschillen de foto’s die je daar te zien kreeg van de Panamera nog veel met wat we al te zien gekregen hebben, ook hier op het forum? Of niet?
[quote=”knoet”:1bvjeif4]gisteren uwe 4s zien staan op de parking van een restaurantje op de baan keerbergen-bonheiden 😉
ik zou zonder twijfel voor de 997 4S gaan ❗ [/quote]
Trattoria, mijn vaste Italiaan 🙂 lol: . Ik had de wagen nochthans goed achter de haag gezet (verstopt).
Het zal inderdaad tussen de 997 4S en de panamera gaan. Ik dacht even aan een gallardo (midlife crisis 😉 ) maar voor elk groot onderhoud een paar jaren sparen heb ik er niet voor over.gisteren uwe 4s zien staan op de parking van een restaurantje op de baan keerbergen-bonheiden 😉
ik zou zonder twijfel voor de 997 4S gaan ❗
Even een update, niet van de wagen maar iets heel anders.
Na weken lang showrooms bezocht te hebben en tientallen offertes gisteren eindelijk een dag lang gaan testrijden. Het was een lange vermoeiende dag. Eerst naar mercedes voor met een CLS (320cdi) te gaan rijden. Gezien twee kinderen niet slecht een 4-deurs. Fantastische wagen maar VEEL te braaf. Tweede was een BMW 635d. Dat gaat echt vlot vooruit maar elke bocht ging ik zwaar in de remmen omdat ik schrik had dat de wagen ging kantelen. Mits de 19″ velgen, sportophanging en chippen (350PK, 700NM koppel) zou dat wel een bom zijn. Daarna even een M6 cabrio mee gekregen. Gewoon AF maar die prijs 🙄 . Als laatste een 997 (niet de facelift). Is en blijft het leukste om mee te rijden, kan je nog mee spelen (op een gegeven moment wou ons madam uitstappen als ik niet rustiger ging rijden 👿 ).Uiteindelijk prijs laten maken voor een 997 4S maar niet één maar duizend keer moeten slikken. Facelift wordt 25 oktober voorgesteld. En ze beloofden ook om zo spoedig mogelijk :
1/ uitgebreide testrit met een nieuwe 997 4S.
2/ alle info te bezorgen over de panamera.Maar alles in rekening nemende gaan we waarschijnlijk voor de panamera gaan. Ze hebben gisteren foto’s laten zien (kregen ze wel niet mee) en mijn madam haar keuze was al gemaakt (alhoewel die maar blijft zagen over een audi S5 😳 )
Zeer mooi!
Misschien de centercaps ook nog meespuiten rond het schildje?
Ja, das zelfs goedkoop!Zoals in een ander draadje gemeld ga de mijne op 8 september ook binnen om de velgen en de remklauwen (denk dat ik voor zwarte ga) te herspuiten.
Maar als ik het goed begrepen heb gaat die eerst de hele velg zwart spuiten en daarna de rand terug in velg/grijs.
Is dit niet de normale manier van werken? Volgens hem is rand afplekken en hart dan zwart spuiten niet(proper) te doen.
Ik zal iets meer betalen voor de hele handel, maar dan staat die ook maar 1 km van men deur………….. 😆
Staat er hier ergens een foto van uw velgen Setakira?
gr
WimMooi, ik heb de indruk dat na Stefx911 en mezelf er dus toch nog volgen 😉
Prijs van Audiotronic is goede prijs WB. Het herspuiten van mijn velgen hebben ook zoiets gekost, reparatie was niet nodig voor de extra set die ik gekocht had, enkel prepareren om zilver te spuiten, daarna het hart in koetswerkkleur en ook binnenkant velgen werden gedaan. Zelfs mijn centercaps met gekleurd embleem heeft men mooi afgeplakt en gespoten, ben zeer tevreden en een donker wagen ziet er ineens heel anders uit 🙂
Heb ze bij Alu Repair in Tisselt gedaan. Velgen gerepareerd (twee met lichte borduurschade), velgen in koetswerkkleur gespoten (ook binnenzijde van de velgen) en gepolierd randje gedaan. Ook banden gedemonteerd + gemonteerd en uitgelijnd.
Totaal 320 EURO betaald (+ BTW 😉 )
Zijn twee weken weg geweest.Heb identieke tweede set (orgineel zilverkleur) dus kon nog rijden 😉
Zeer Mooi!!!!! 8) Mijn carrossier vroeg €500 om de velgen van men boxster zo te spuiten (+€350 om ook de remklauwen te doen).
In Peer was het ongeveer € 300 om de velgen te poedercoaten, maar dan kan zo’n velgenrand weer niet.
Zijn dit de gangbare prijzen? En hoe lang ben je dan je auto kwijt als je geen reservevelgen hebt?
Waar zijn deze velgen gespoten?
gr
Wim
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.