Eerste foto van mijn 996 4S

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Eerste foto van mijn 996 4S

• Maker
    Discussie
  • Bij wijze van test probeer ik hier een eerste foto te plaatsen. Lukt het dan zie je de foto, lukt het niet dan moet ik bijles gaan nemen 😥

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
    • Het aangetekend schrijven is verzonden en al ontvangen. Maar heb al een paar mensen gehoord dat het niet veel meer gaat helpen. Maar het spijtige is dat de carrossier 1000 EURO in de hand had gevraagd en dat is sowieso verloren. Ondanks zijn goede referenties dus duidelijk “afgeripd” 👿 . Totaal 2760 factuur + 1000 handje-contantje.

Wat is er gebeurd : om de steenslag weg te werken moet er eerst een grondlaag gespoten worden en alle fouten uitgeschuurd (denk ik toch). Dit is dus niet goed gedaan. Daardoor is de blauwe laklaag op “oude putjes” van steenslag gespoten. Krijg je er dus nooit uitgepolierd maar enige manier is herschilderen. Ook zit de wagen vol met spuitfouten, precies zandkorrels waar overschilderd is. Met het polieren hebben ze een hele grove korrel gebruikt waardoor de wagen vol met kraskringen staat en er zelfs doffe plekken zijn (vernis verbrand of weggepolierd?).

En van herschilderen wil hij niet weten. Alleen mag ik de wagen nog eens binnen brengen om nog eens te polieren. Maar dit gaat volgens mij niets meer helpen, integendeel alleen maar erger maken ❓

0

Als ik bij Carrera motors op onderhoud ga betaal ik nooit mijn faktuur onmiddelijk. Die wordt netjes opgestuurd en betaal die na ontvangst.

Waarschijnlijk sturen ze die op om het risico niet te lopen dat je ter plaatse flauwvalt van het bedrag 🙄

0

Was ik niet van overtuigd.
          Vooral niet als ze er stukken op gezet hebben die jij nog niet betaald hebt (en dus van hun zijn), dan kan de discussie starten…

Bij Carrera Motors heb ik niet de indruk dat je hem mee zal krijgen alvorens het factuur betaald is.
          Nog nooit geprobeerd (:roll:) maar lijkt me ook niet meer dan logisch ?
          (misschien ben ik de enige?)

0

[quote=”torig”:2fr23bup][quote=”plumber”:2fr23bup]Maar één oplossing: aangetekend schrijven sturen en faktuur niet betalen 😥

Spijtig maar is de enige manier die helpt …. 😕 [/quote]

Als hij al met zijn wagen rondrijdt kunt ge der vergif op innemen dat hij zijn factuur betaald heeft.
            In de meeste gevallen wordt de wagen niet vrijgegeven eer die betaling in orde is.
            Wordt moeilijk om af te handelen vrees ik. De tip ivm het aangetekend schrijven lijkt me zeker goed.
            En gedateerde foto’s maken! Eventueel in het schrijven erop wijzen.[/quote]

Als je je wagen gaat halen en je betaald niet cash, dan moet de carrosier of garagist je alsnog je wagen meegeven !!!! Je hebt het recht de faktuur achteraf te betalen dmv.overschrijving. De wagen is uw eigendom en de garagist kan bijgevolg de wagen niet bij zich houden als u hem opeist !!!

0
            4s

verzekering aanspreken en hopen dat je een goede rechtsbijstand hebt, nagaan wat de polis zoal denkt

een expert aanstellen, indien nodig kan ik je er eentje aanraden

werd de herstelling bij porsche gedaan?

0

[quote=”plumber”:2j1jilnv]Maar één oplossing: aangetekend schrijven sturen en faktuur niet betalen 😥

Spijtig maar is de enige manier die helpt …. 😕 [/quote]

Als hij al met zijn wagen rondrijdt kunt ge der vergif op innemen dat hij zijn factuur betaald heeft.
                In de meeste gevallen wordt de wagen niet vrijgegeven eer die betaling in orde is.
                Wordt moeilijk om af te handelen vrees ik. De tip ivm het aangetekend schrijven lijkt me zeker goed.
                En gedateerde foto’s maken! Eventueel in het schrijven erop wijzen.

0

Dat is wel pech hebben, lijkt erop dat de carossier geen eer heeft in zijn werk.

Bij het opfrissen van mijn wagen heeft carossier ook gezegd dat als er iets was ik mocht terugkomen, ik had verschillende visogen in de lak en hij heeft alles gratis opnieuw gedaan en nu is het wel perfect.

0

Maar één oplossing: aangetekend schrijven sturen en faktuur niet betalen 😥

Spijtig maar is de enige manier die helpt …. 😕

0

Was wel een toffe babbel. Uw wagen mag er ook best wezen. Showroomstaat 😯 .

De dag erna is de wagen terug naar de carrossier gegaan. Ik had een paar spuitfouten gevonden dus … terug. Daar hebben ze de fouten weggepolierd en gebeld om de wagen terug te komen halen. Stond buiten in d eregen dus ik kon niet zien wat ze gedaan hadden. Rechtstreeks naar een bedrijf gereden waar ze de teflonbescherming gingen plaatsen. Daar onder de lamp was het om te schreeuwen. Wagen stond nog altijd vol met spuitfouten > carrossier laten komen zien maar weigerde. Zal weeral wat ellende geven.

Ik weet het, ik ben een pietje-precies op dat vlak. Maar carrossier had zelf gezegd als je één foutje vind doen we de wagen opnieuw.

0

dit WE de wagen gezien in al zijn ere hersteld, prachtige wagen 😯

nu weet ik eindelijk wie je bent,

grtz Geert 😉

0

[quote=”Setakira”:z7svpl3n]foto staat er, nu alleen nog foto scherp trekken volgende keer 😉 [/quote]

De wagen is zo. Is optie XPFP: Porsche Flits Protectie 8)

Wel een heel knap exemplaar dat je daar hebt Audiotronics!

edit: oeps, had je crash nog niet gezien.
                          Wel zonde, maar al bij al lijken de brokken toch nog mee te vallen!
                          Hopelijk staat hij rap weer in orde 🙂

0

dat zal dan nog meevallen, binnen een tweetal weken terug voorzichtig de baan op 8)

grtz Geert 😉

0

Deze morgen om 6.30 uur stond ik al bij de carrossier. Ik moest tegen 8 uur in Leuven zijn dus mocht ik hem ‘s morgens vroeg al binnen brengen. Nu late namiddag even gaan kijken en 😯 het was precies een kaalgeplukte kip. Lichten eruit, bumpers eraf, voorste koffer eraf, spiegels eraf … en morgen gingen ze nog verder demonteren. Wat ze ook al lieten zien : een lange lijst voor morgen te bestellen 😆 . Maar vooral veel rubbers en andere prullaria. Alleen de voorbumper en voorste kofferkap zijn dure dingen.

Spijtig, vandaag dus fototoestel niet bij. Morgen toch eens foto’s gaan nemen. Ik heb aan de carrossier gevraagd om ook regelmatig foto’s te nemen. Hopelijk doet hij dit 🙄 . Maar één positief ding : door het wegvallen van twee grote werken kunnen ze doorwerken en zou de wagen op 1.5 week kunnen klaar zijn in plaats van 3 weken 😀 .

0

Thats the spirit man, jammer van het voorval maar de wereld blijft ronddraaien hé man, schade valt al bij al nogal mee en het zijn dus dingen die nu eenmaal gebeuren als je de wagen gebruikt maar ‘k heb er alle vertrouwen in dat deze prachtige bolide terug snel in ere hersteld zal zijn

grtz Geert 😉

0

[quote=”knoet”:1acjwjuz]dat valt precies nog mee Jim

niks aan de gardebou’s of lichten?[/quote]

Neen. Al een geluk want één licht is al snel > 1200 euro.
                                  Nu hopen dat de carrossier er snel werk kan van maken. Maar eerst maandag naar verellen. Die gaan ook raar kijken. Afgelopen maandag zei Toon nog dat de wagen in showroomstaat was en nu zal hij zeggen dat er wel wat werk aan is 😆 . Maar we blijven lachen hé ❗

0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.