Eerste foto van mijn 996 4S

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Eerste foto van mijn 996 4S

• Maker
    Discussie

• Audiotronics
    Deelnemer

Bij wijze van test probeer ik hier een eerste foto te plaatsen. Lukt het dan zie je de foto, lukt het niet dan moet ik bijles gaan nemen 😥

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
      • dat valt precies nog mee Jim

niks aan de gardebou’s of lichten?

Dus afgelopen woensdagmorgen een “tik” gedaan met een volvo die voor mij reed. Deze moest ineens remmen omdat een vrachtwagen voor hem alles toesloeg om rechts een straat in te rijden. Ik zat achter de volvo en was “iets” te laat (was aan het cruisen en eens naar de muziek aan het luisteren). Dus beetje brokken gemaakt. Nu op de foto’s valt het nogal mee en eigenlijk is het al bij al nog goed afgelopen. Geen lichten of zijstukken geraakt en geen airbags uitgekomen. Enkel voorbumper, motorkap en wat PVC stukken moeten vervangen worden. Aluminium balk achter voorbumper waarschijnlijk niet maar is pas duidelijk als de voorbumper gedemonteerd is.

[quote=”turbowannes”:mmgdmq52]zeer mooi in deze kleur, mijn vader had er eentje in het zilver , en dat vond ik nogal saai….daardaar ( en ook omdat het een tiptronic was) heb ik hem laten gaan , en voor mijn 964 turbo gekozen…maar soms heb ik wel een beetje twijfels … niet dat ik niet tevreden ben van de turbo , maar de 4S had nog maar 24.000km en was fully loaded…maar in vergelijking miste hij wel wat ziel vond ik…[/quote]

Zijn niet te vergelijken. heb ook met een 964 turbo gereden. Een 996 (4S) is voor dagelijks in het verkeer “mee te bollen” en de turbo’s zijn voor “te spelen”. Op termijn zou ik nog graag een turbo bijkopen voor te hebben. 930/964/993 zijn de favorieten (maar de 993 is te duur en ik vrees dat deze niet echt meer in prijs gaan dalen 😥 )

Van het weekend weer een onderdeeltje bijgekocht. Nieuwe versnellingspook met aluminium afwerking en porsche embleem erop. Gekregen van mijn vrouw omdat ik een weekend mee naar zee ging (het was er wel koud).

zeer mooi in deze kleur, mijn vader had er eentje in het zilver , en dat vond ik nogal saai….daardaar ( en ook omdat het een tiptronic was) heb ik hem laten gaan , en voor mijn 964 turbo gekozen…maar soms heb ik wel een beetje twijfels … niet dat ik niet tevreden ben van de turbo , maar de 4S had nog maar 24.000km en was fully loaded…maar in vergelijking miste hij wel wat ziel vond ik…

Anoniem

Damn deze is VET!!!!!!
                Proficiat he man!!!!

$rouji

ken

super kleur voor een 4S
                  schoon machine en blinkt mooi
                  met meguiars natuurlijk binnenkort ga ik ook terug eens beginne
                  Doe je het met de hand of werk je machinaal 😀 ?

Super schone porsche, love the color.

Mooi mooi, een 996 staat niet direct bij mn topfavorieten, maar in 4S uitvoering zoals deze 😯

Supermooie wagen man, proficiat en tot eens op circuit hé ! Of rondrit…

heel mooie wagen , proficiat 😀 8)
                        niet aantreken voor je vrouw binnen een maand of twee is ze het geluid gewoon en dan slaap ze als een roosje ( spreek uit ervaring ) 😉 😉 😉

[quote=”Audiotronics”:31k0xhxm]

Sportuitlaat? Je bedoelt die twee ronde ringen in elkaar langs beide kanten? Mocht kiezen en vind de ovale mooier (en mijn vrouw ook en daar ik onder de sloef lig). Nu maakt al meer dan genoeg lawaai. Nu hoort mijn vrouw mij ‘s nachts thuiskomen na een nachtje stappen 😥 .[/quote]

je zegt dat ge onder de sloef ligt 🙄 🙄

(als ge echt onder de sloef ligt dan MAG je zelfs geen nachtje gaan stappen (toch niet zonder haar) 😯 😯

k’zal maar zeggen dat ik spreek uit ervaring 😉 😉

trouwens (zeer) mooie auto…

Thanks.

mooi gepoetst? Nu wordt de wagen nog wekelijks één of meerdere keren volledig gewassen en met geen carwash! Hoelang dit gaat duren? Waarschijnlijk tot het wat kouder wordt 😆 . En de foto’s zijn genomen na een test met de meguiars producten (als verdeler moest ik dit toch testen 😉 ).

Verlagingsset? Bij Porsche zeiden ze dat het een optie sportophanging was. Ik heb wel gezien dat het rode veren zijn dus veronderstel gewoon andere veren. Voorlopig goed maar eens we trackdays gaan doen? Zoek volgend jaar wat opleidingen te gaan volgen op circuits (zou ik de bluts wel laten maken 🙄 😆 ).

Sportuitlaat? Je bedoelt die twee ronde ringen in elkaar langs beide kanten? Mocht kiezen en vind de ovale mooier (en mijn vrouw ook en daar ik onder de sloef lig). Nu maakt al meer dan genoeg lawaai. Nu hoort mijn vrouw mij ‘s nachts thuiskomen na een nachtje stappen 😥 .

Mooi hé zo’n 4S 8)

Geen sportuitlaat ? Voor mij onmisbaar !

Veel rijplezier !

prachtbak!!! echt!

Op welke verlagingskit staat ‘m? Mooi!

Sjiek apparaat.
                                  Prachtige kleur !!!
                                  En….mooi gepoetst precies !

[quote=”Audiotronics”:1mf9jzp7]

Kleur komt echt fantastisch over !!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.