Eerste upgrade 987

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Eerste upgrade 987

• Maker
    Discussie
  • Vandaag eerste upgrade gedaan van mijn boxster 987. Alle interieur verlichting aangepast naar LED white. Kit gekocht via ebay, op enkele dagen geleverd. Nu LED in de deuren, zonnekleps, voetverlichting, leeslampje, koffer voor en achteraan. Als laatste de nummerplaat verlichting. Ik ben tevreden, ging redelijk goed. Fase twee worden daglichten, besteld maar nog niet toegekomen.

Attachments:
    • IMG_2415.JPG
    • IMG_2416.JPG
    • IMG_2419.JPG
    • IMG_2421.JPG
    • IMG_2422.JPG
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Post maar een foto van de dagrijlichten ErikDW.
      Ik heb deze al een tijdje op het oog maar ben toch benieuwd hoe dit er nu echt uitziet.

knipperen ? dat had ik laatst aan de hand met 2 led’s onder het dash, en die hadden ze mij toch verkocht “met canbus”.. :bounce:
        Ik heb ze dan ook vervangen door een ander setje dat ik op e-bay bij iemand anders besteld had en heb voorlopig of toch al geruime tijd geen probleem meer… :up:

Voor de LED interieur verlichting steeds een Canbus versie nemen. Is duurder maar werkt zoals het moet. Een niet-can bus versie geeft vaak een foutmelding in je dashboard en begint na een tijdje te knipperen.

Ik heb ze ook aangesloten op het contact, heeft een forumlid mij zelfs bij geholpen voor het trekken van de bedrading en het aansluiten op de zekeringkast, nogmaals THX Dirk :respect2:

Voor het binnenverlichting kitje (zie foto): Zoek op ebay “interior led porsche boxster 987”. Ik heb wel de CAN bus versie genomen, normaal niet nodig voor binnenverlichting maar voor alle zekerheid …

De dagrijverlichting zijn “DRL fog lights”. Hebben dagrij en mistlampen. Ga wel proberen de dagrij met een draad aan te sluiten aan een zekering waar spanning op komt als je contact aan zet. Nu zouden ze plug en play staan op de standlichten.

Attachments:
              • IMG_2428.JPG
              • IMG_2429.JPG

Ziet er goed uit ErikDW!
                Welke set heb je gebruikt?
                Welke dagrijlichten ga je installeren?

XXX

Lekker fel, wel handig als het donker is.

Goe bezig :up: het begin is al gemaakt :salut:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.