Einde van Moderatorschap

Home Forum Porscheforum mededelingen Einde van Moderatorschap

• Maker
    Discussie

• Wim

Geachte leden.

Na overleg met David wil ik jullie mededelen dat ik na vele jaren het moderatorschap uitgeoefend te hebben dit per 10-01-2016 ga beëindigen.

De reden hiervan is de drukte die ik op dit moment zakelijk en prive heb.
      Zakelijk: door druk met de zaak van Timo en kapsalon van mijn vrouw.
      Prive: door de gezondheid va mijn demente moeder die in een tehuis zit en de gezondheid op dit moment kritiek is, en dus veel mantelzorg moet toepassen.

Dus dit neemt zoveel van mijn tijd in beslag dat als ik ‘s middags of ‘s avonds thuis kom weer achter het scherm kan om alles te lezen, corrigeren en goed keuren van posten, in plaats van even lekker onderuit met een drankje naast het vrouwtje te kunnen gaan zitten.

Het is niet zo dat ik hier niet meer zal vertoeven, en /of geen hulp meer zal bieden aan forumleden als dit in mijn mogelijkheid ligt, maar zal een stuk minder aanwezig zijn.

Mocht iemand zich geroepen voelen om mijn taak over te nemen, gelieve zich dan met David in contact te stellen.

Grtz, Wim.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 96)
      • Een paar pagina’s hierboven wordt gevraagd of moderators een gratis inkomkaart voor de forumparty kunnen krijgen.

Vandaag dit met David besproken.
        Het antwoord is ‘JA’.
        We zouden dan ook leuk vinden dat de moderators aanwezig zijn deze avond !
        Voor iedereen leuk om te zien wie de mensen achter de schermen zijn die veel energie in dit forum steken.

Groeten,
        Rufie.

Wim, RESPECT en DANK .

S2

Wim, bedankt voor alle steun op het forum!

Moderatorschap is bijna een full time job als je het goed wil doen! Dus respect voor al die tijd dat je hier doorbracht.

Maar ik denk dat je wel even zal moeten afkicken, dus ik vermoed dat je bijna even veel op het forum zal zitten als voordien, maar dan zonder “moderator” power 🙂

Zit nog maar pas op het forum maar toch bedankt.
              Ik zag dat je erg actief, behulpzaam en toegewijd was als mod.

bedankt Wim voor al wat je ons op het forum aan kennis hebt meegegeven, dat je kiest om er nu voor jouw mama te zijn is de juiste keuze en verdient wederom en zoals telkens je iets postte ons respect. :applaus: :applaus:

Thanks Wim en sterkte :respect2:

Dank U Wim !

Spijtig, maar wederom een wijze beslissing.

Bedankt Wim. :respect2: :respect2: :respekt: :respekt:

Bedankt voor U inzet , en men heeft maar 1 moeder en in deze tijden is opkomen voor zijn naasten een heel mooie daad !!
                        Ik kende U niet maar neem aan dat een moderator niet altijd de dank of eerbied krijgt voor zijn urenlange inzet!.
                        de de “Porsche “microbe wel zal blijven. :respekt: .
                        het ga je goed !
                        marcel

PM

+1 +1 +1 op alle reacties! :respect2: :respect2:

PDS

Wim na al deze mooie woorden kan je haast niet anders dan emotioneel worden hé :applaus: :applaus:

Thanks,

Respect voor je keuze, Wim.

Van mij ook bedankt, Wim, voor alle wijsheid die je met ons zomaar deelde.

Pol

Ik ken je niet persoonlijk maar je krijgt hier veel respect. :up:

We gaan elkaar waarschijnlijk nog ontmoeten.

Het beste !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 96)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.