Einde van Moderatorschap

Home Forum Porscheforum mededelingen Einde van Moderatorschap

• Maker
    Discussie

• Wim

Geachte leden.

Na overleg met David wil ik jullie mededelen dat ik na vele jaren het moderatorschap uitgeoefend te hebben dit per 10-01-2016 ga beëindigen.

De reden hiervan is de drukte die ik op dit moment zakelijk en prive heb.
      Zakelijk: door druk met de zaak van Timo en kapsalon van mijn vrouw.
      Prive: door de gezondheid va mijn demente moeder die in een tehuis zit en de gezondheid op dit moment kritiek is, en dus veel mantelzorg moet toepassen.

Dus dit neemt zoveel van mijn tijd in beslag dat als ik ‘s middags of ‘s avonds thuis kom weer achter het scherm kan om alles te lezen, corrigeren en goed keuren van posten, in plaats van even lekker onderuit met een drankje naast het vrouwtje te kunnen gaan zitten.

Het is niet zo dat ik hier niet meer zal vertoeven, en /of geen hulp meer zal bieden aan forumleden als dit in mijn mogelijkheid ligt, maar zal een stuk minder aanwezig zijn.

Mocht iemand zich geroepen voelen om mijn taak over te nemen, gelieve zich dan met David in contact te stellen.

Grtz, Wim.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 96)
      • Alles is al gezegd en geschreven.
        Wim, mijn waardering is groot. Er past maar één woord: respect.

Dank voor je inzet en delen van je kennis!

Afscheid van een first class moderator Wim maar gelukkig niet van de luftie encyclopedie Wim.

Respect Wim :applaus:

Respect voor alles wat je al gedaan hebt en wat je nu gaat doen !

XXX

Idd veel respect voor jou Wim.
                Gelijk heb je, tijd om uw eigen welzijn te verzorgen :respect2:

RESPECT !!!

F

Ook van hier uit respect voor je keuze. Het zal voor de opvolger(s) geen simpele taak worden om je te vervangen :respect2:

Een welgemeende merci voor je ontelbare, onmeetbare bijdrage aan het forum. :respekt:

Wim, bedankt voor al je goede zorgen en wijsheid!!!!!!!!!! :respect2: :respect2: :respect2:

Enorm veel dank voor wat je hier bijgedragen hebt Wim , :respekt: Blijf wel posten aub ? Verder is alles hier inderdaad gezegd :respect2:

Beste Wim,
                            Ik wil je op de eerste plaats veel sterkte en steun geven voor de zorg van je moeder en groot gelijk heb je met je keuze als deze waardevolle tijd zou moeten verloren gaan door een forum.
                            Natuurlijk gaan we je hier missen maar we weten dat onze engelbewaarder steeds er zal zijn om ons op het rechte pad te houden in kennis en schrijfwijze.
                            We zullen ons nog wel eens zien want er wacht hier nog een spuitwerkje van zodra ik ook wat meer tijd ga hebben.
                            Veel sterke aan de familie
                            John

Wil je ook nog even bedanken voor je hulp en eerlijkheid :first:

Jammer maar alle begrip dat je prioriteiten nu anders moeten ligggen :respekt:

Bedankt Wim voor alle adviezen en goede raad. :respect2:

Ik hoor en zie je nog wel :salut:

+ 1 v.w.b. waardering voor de geleverde inzet alsook voor de huidig gemaakte keuze :respekt:

Wim, helder beschreven besluit. Juiste prioriteiten stellen.
                                    Dank voor je inzet op dit forum waarvan velen meer zullen onderkennen hoeveel dit heeft betekend dan ik dit kan ik mijn korte lidmaatschap.
                                    Sterkte met uw mantelzorg en geniet van de spaarzame vrije momenten.

Ivo

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 96)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.