Einde van Moderatorschap

Home Forum Porscheforum mededelingen Einde van Moderatorschap

• Maker
    Discussie

• Wim

Geachte leden.

Na overleg met David wil ik jullie mededelen dat ik na vele jaren het moderatorschap uitgeoefend te hebben dit per 10-01-2016 ga beëindigen.

De reden hiervan is de drukte die ik op dit moment zakelijk en prive heb.
      Zakelijk: door druk met de zaak van Timo en kapsalon van mijn vrouw.
      Prive: door de gezondheid va mijn demente moeder die in een tehuis zit en de gezondheid op dit moment kritiek is, en dus veel mantelzorg moet toepassen.

Dus dit neemt zoveel van mijn tijd in beslag dat als ik ‘s middags of ‘s avonds thuis kom weer achter het scherm kan om alles te lezen, corrigeren en goed keuren van posten, in plaats van even lekker onderuit met een drankje naast het vrouwtje te kunnen gaan zitten.

Het is niet zo dat ik hier niet meer zal vertoeven, en /of geen hulp meer zal bieden aan forumleden als dit in mijn mogelijkheid ligt, maar zal een stuk minder aanwezig zijn.

Mocht iemand zich geroepen voelen om mijn taak over te nemen, gelieve zich dan met David in contact te stellen.

Grtz, Wim.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 96)
      • Wim, dank voor al je inspanningen en sterkte met de toekomst, je bent een eervol man! Respect!

Merci Wim voor al het werk en tijd dat je in dit forum hebt gestoken. Ik ben heel dankbaar dat ik je via dit forum heb ‘ontdekt’.. We zien mekaar vast en zeker nog wel 😉 . Respect voor je wijze beslissing.

I salute you :salut:

Bedankt Wim voor je goede zorgen gedurende je “Moderator zijn”.
              Hopelijk wil dit niet zeggen dat we je technische gedetailleerde en nuchtere uitleg ook moeten missen.

Spijtig… Maar begrijpbaar!
                Succes met uw andere uitdagingen!

Jammer om dit te lezen maar een zeer begrijpelijke keuze.
                  Bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor dit forum en zijn leden, we zullen je waakzaam oog hier zeker gaan missen!
                  Maar ik hoop wel dat we je nog steeds mogen zien verschijnen zo nu en dan, zowel op het forum als op een treffen. 😉

Bedankt Wim ,je bent een Super mens, :respekt: :respekt: :respekt:

Kan uw beslissing begrijpen, hoop ook dat je ‘gewoon’ forummer mag blijven voor de professionele tussenkomsten.
                      Ocharme den Harley, even niet te veel anoziliteiten doen medeforummers want hij zal het druk krijgen de komende dagen, maanden jaren…

Bedankt Wim,
                        voorrang geven aan de familie!
                        Ik bezoek mijn moeder al negen jaar in het rusthuis en besef als geen ander hoeveel tijd en vooral energie daar inkruipt.

Beste Wim

Kan hier niet veel meer aan toevoegen alles is reeds gezegd denk ik :respect2:

Zoals Rocco zegt ben ik ene van de vele waarmee je een P bent gaan bekijken en zo heb ik je dan ook leren kennen, maar bij mij was het van de eerste keer prijs :first: ….

Respect voor dat je het zolang hebt volgehouden :hail:

Succes en sterkte voor de minder leuke tijden waar je nu door moet

Tot snel

Wim je kan toch eremoderator voor het leven worden, dan kan je als het je past nog eens met de bezemsteel door het forum gewoon voor de lol :mrgreen:

Straf dat je het zolang hebt volgehouden, want degenen die denken dat het een leuke bezigheid is met voordelen hebben geen benul van de uren die hierin kruipen en de constante druk op je persoonlijk leven …

En dan weten de meesten hier nog niet half van wat jij allemaal voor de Belgische porschescene hebt gedaan, voor hoeveel mensen hij zijn vrije tijd heeft opgeofferd om naar auto’s te gaan kijken voor koopadvies of raad bij herstellingen en technische kennis …

Bedankt Wim :up:

Beste Wim, veel sterkte bij de goede zorgen van uw moeder.

Bedankt om het forum mee opgebouwd te hebben tot wat het geworden is. :respekt:

Bedankt voor het vele werk en de prachtige inspanningen!

Alles lijkt gezegd, maar mag toch nog eens meermaals onderstreept worden.

Wim, bedankt voor alles, en heel veel begrip voor je beslissing.
                                  Groet en misschien tot binnenkort eens.
                                  Jorgen

Ik kan mij hierbij alleen maar aansluiten

Veel sterkte en
                                    Bedankt voor de toewijding

:hail: :respekt: :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 96)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.