Einde van Moderatorschap

Home Forum Porscheforum mededelingen Einde van Moderatorschap

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Geachte leden.

Na overleg met David wil ik jullie mededelen dat ik na vele jaren het moderatorschap uitgeoefend te hebben dit per 10-01-2016 ga beëindigen.

De reden hiervan is de drukte die ik op dit moment zakelijk en prive heb.
      Zakelijk: door druk met de zaak van Timo en kapsalon van mijn vrouw.
      Prive: door de gezondheid va mijn demente moeder die in een tehuis zit en de gezondheid op dit moment kritiek is, en dus veel mantelzorg moet toepassen.

Dus dit neemt zoveel van mijn tijd in beslag dat als ik ‘s middags of ‘s avonds thuis kom weer achter het scherm kan om alles te lezen, corrigeren en goed keuren van posten, in plaats van even lekker onderuit met een drankje naast het vrouwtje te kunnen gaan zitten.

Het is niet zo dat ik hier niet meer zal vertoeven, en /of geen hulp meer zal bieden aan forumleden als dit in mijn mogelijkheid ligt, maar zal een stuk minder aanwezig zijn.

Mocht iemand zich geroepen voelen om mijn taak over te nemen, gelieve zich dan met David in contact te stellen.

Grtz, Wim.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
      • Bedankt Wim voor je kennis van zaken :applaus:
        :respekt: voor je keuze
        :respekt: voor je inzet op het forum als moderator
        Hartelijk bedankt om je richtlijnen en steunende woorden bij onze topic’s

Ontzettend bedankt Wim voor je inzet ondanks alle factoren die je opgenoemd hebt. Ik had het natuurlijk liever anders gezien maar ik begrijp je situatie volkomen en je beslissing is niet meer dan logisch. :respect2:
          Ik heb mezelf altijd maar als tijdelijke hulpmoderator gezien omdat je er een tijdje alleen voor stond en af en toe ook eens wat posts goed te keuren. :happydance: Een derde moderator was geen overbodige luxe geweest daar ik ook nog een professioneel en privéleven heb waardoor ik soms enkele uren niet online kan komen. Dus bij deze een warme oproep aan forummers die zich geroepen voelen om het forum netjes leefbaar te houden.
          BEDANKT! :drink:

Veel sterkte Wim en dank je voor de vele info en wijze raad die je met ons gedeeld hebt hier op het forum.
            Groeten Peter

Bedankt Wim, voor de vele zorg die je in het forum hebt gestoken en de vele tips die in de toekomst ook nog zullen volgen :up:

Geniet van de vrije momenten

Bedankt Wim en :respekt: :respekt: :respekt: , de rest is al gezegd he!!!

Bedankt Wim, voor al wat we hier al hebben mogen lezen en leren van jou, hopelijk zien we jou hier nog op regelmatige basis terug :popcorn:
                  Wens je veel moed, sterkte en succes met je taak van mantelzorger, een taak die zeker niet te onderschatten is! :respect2:

ik sluit me volmondig aan bij alle voorgangers.
                    ken helaas welke inspanning het van een gezin vraagt om er te staan voor een ziek familielid. maar ik weet zeker dat je ook deze taak als een ware Petrus op je schouders zal nemen Wim !!
                    en tot slot hoop ik je nog vaak te mogen lezen/ontmoeten, want ook een mantelzorger heeft af en toe wat ontspanning nodig.

Wim, ook van mijnentwege bedankt voor het steeds delen van je kennis.

Verder veel sterkte bij de zorg voor je moeder.

Hoop toch regelmatig nog wat van je te lezen.

Dag Wim

Ik sluit me aan bij alles wat hier al gezegd is. Veel sterkte met de zorg voor je moeder en respect voor alles wat je voor dit forum gedaan hebt. Hopelijk kunnen we je nog ontmoeten in Maastricht binnenkort.

Wim,veel kan ik hier niet meer aan toevoegen.
                          Spijtig,maar bedankt voor je prima werkt voor het forum. :respekt: :respekt: :respekt:

Bedankt Wim voor je inzet en het delen van je kennis. :respekt:
                            Geniet van je vrije momenten! :applaus:

Wim, bedankt voor je tomeloze inzet als moderator.Heb altijd met ver(be)wondering meegelezen met de onuitputtelijke technische kennis die je hier neerpende.
                              Sluit me aan bij de mooie woorden van Sensa: familie is belangrijk(heb de laatste maanden hetzelfde mogen ervaren als jij op dat vlak)
                              Hopelijk mogen we hier blijven genieten van je technische interventies.

Ha, Rufie, is het waar wat PDS schrijft. Heb je je aangemeld?? Super!!

PDS

[quote=”Sensa911″ post=225832]Rufie, Moderators mogen daar toch wel gratis aan deelnemen he :happy:[/quote]

Horen we een nieuwe moderator aan het werk ? :engeltje:

Ik kan weinig extra toevoegen aan wat reeds is geschreven door mede forumers.
                                    Ik begrijp uw beslissing volledig Wim. Die dingen gaan voor op een forum.
                                    Maar zeker bedankt voor alle inzet in het verleden.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.