Einde van Moderatorschap

Home Forum Porscheforum mededelingen Einde van Moderatorschap

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Geachte leden.

Na overleg met David wil ik jullie mededelen dat ik na vele jaren het moderatorschap uitgeoefend te hebben dit per 10-01-2016 ga beëindigen.

De reden hiervan is de drukte die ik op dit moment zakelijk en prive heb.
      Zakelijk: door druk met de zaak van Timo en kapsalon van mijn vrouw.
      Prive: door de gezondheid va mijn demente moeder die in een tehuis zit en de gezondheid op dit moment kritiek is, en dus veel mantelzorg moet toepassen.

Dus dit neemt zoveel van mijn tijd in beslag dat als ik ‘s middags of ‘s avonds thuis kom weer achter het scherm kan om alles te lezen, corrigeren en goed keuren van posten, in plaats van even lekker onderuit met een drankje naast het vrouwtje te kunnen gaan zitten.

Het is niet zo dat ik hier niet meer zal vertoeven, en /of geen hulp meer zal bieden aan forumleden als dit in mijn mogelijkheid ligt, maar zal een stuk minder aanwezig zijn.

Mocht iemand zich geroepen voelen om mijn taak over te nemen, gelieve zich dan met David in contact te stellen.

Grtz, Wim.

6 reacties aan het bekijken - 91 tot 96 (van in totaal 96)
    • Ive

Eerst en vooral wil ik je veel steun en sterkte toewensen met de zorgen voor je moeder.
        Verder begrijp ik perfect dat het soms te veel wordt. Een forum constant mee beheren vraagt veel tijd en energie.
        Daarom ook van deze kant heel hartelijke dank voor het geleverde werk al die jaren.

Greetz Ive, Vanessa en Tibo

Hartelijke dank Wim voor al die jaren dat je ons met kennis van zake hebt geholpen .
          We zullen wel nog vaak iets van je lezen maar op dit ogenblik heb je andere prioriteiten !

Rufie, Moderators mogen daar toch wel gratis aan deelnemen he :happy:

Beste Wim,

Laat mij vooral mijn respect uitspreken voor het geleverde werk als moderator.

Naast je technische kennis ben je ook een mens met normen en waarden. Het eerste heb ik bewonderd, het tweede (wat zowaarlijk nog belangrijker is), heb ik altijd ten zeerste gewaardeerd.

Een moderator moet recht in zijn schoenen staan en streng en rechtvaardig zijn en niet bang zijn om hier en daar iemand een schriftelijke oorveeg te geven.(om er dan een knipoog bij te zetten 😉 )

Je bent een voorbeeld voor vele van ons. Dus : blijf nog lang rondhangen op dit forum.

Veel sterkte bij de andere uitdagingen waarvoor je nu iets meer tijd gaat maken. Het forum is belangrijk, een Porsche is belangrijk, maar de mensen die je graag ziet zijn nog belangrijker! Met andere woorden, alle begrip voor je beslissing. :respekt: :respekt: :respekt:

Mijn gedachten gaan nu ook even uit naar “onzen David” … een nieuwe moderator zoeken. Komaan forummers, stel je kandidaat!!! Harley G verdient een nieuwe collega!

Jammer, Wim !!
                Bedankt voor de niet ophoudende inzet.

Hopelijk zie ik je 30 januari ?

Groeten,
                Rufie.

PDS

Ah dat is zonde Wim !

Hopelijk blijf je hier nog evenveel posten en rondhangen :popcorn:

BEDANKT voor het mooie werk :respect2: :respect2:

6 reacties aan het bekijken - 91 tot 96 (van in totaal 96)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.