einde winterrust

Home Forum Porsche Uitstappen einde winterrust

• Maker
    Discussie
  • vandaag roos formulier gehaalt op verzekering en naar Alken nw. platen aangevraagt , maandag kan m’n P-ke weer op de weg na 5 maanden slaap , :relaxman: :relaxman: :happydance: :happydance: laat de meetings maar komen !!

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • PB

Rekening houdend met het feit dat je slechts een half jaar verzekering en rijtaks betaald,
      bespaar je toch grofweg minimaal een 3à400€ /jaar. Oke, voor de meeste is dat hier peanuts als ik het zo lees,
      maar ik betaal ook niet graag voor iets dat ik niet gebruik. :coolness:

Leerzaam forum, hé Wes 😉

Dat van op dezelfde naam inschrijven geen nieuwe BIV kost wist ik (duidelijk) niet. Bijgeleerd! :up:
          Ja Mush, ik weet het, als ik er niks van ken, moet ik zwijgen… 😳 😉

PB

Wes, BIV betaal je slechts 1maal als je hem terug op dezelfde naam inschrijft.
            Kost je enkel een nieuwe nummerplaat.

[quote=”zimmermann” post=123432]vandaag roos formulier gehaalt op verzekering en naar Alken nw. platen aangevraagt , maandag kan m’n P-ke weer op de weg na 5 maanden slaap , :relaxman: :relaxman: :happydance: :happydance: laat de meetings maar komen !![/quote]

Schrijf jij iedere winter de P uit :wtf: ?
              Die van mij blijft met platen overwinteren, voor dat prijsverschil hier de moeite niet.
              Trouwens, als het eens zonnig droog is kan ik hem nog van stal halen om even te genieten 😉

Uitschrijven voor winterslaap? Waarvoor is dit goed? Betaal je elk jaar weer BIV. 🙁

S2

Have fun 🙂

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.