Eindelijk….

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eindelijk….

• Maker
    Discussie
  • ‘t Is een 3.2 van 1989.

a0a3b739-55a5-4c89-99d4-02e1a18291cb_zpsjwhisjwt.jpg

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • ken

welkom hier en have fun met je mooie *porsche ❗

Proficiat mooie *porsche geniet ervan. :up:

Proficiat 😉
          Het lange wachten is beloond, en nu genieten :driver:

proficiat
            mooie Porsche
            vele leuke km ermee
            :drink:

XXX

Top, mooi *porsche
              Een Ducktail, laat ze maar zeveren hier, ‘t is uw auto en uw goesting :salut:

kan het geloven dat je er lang naar gezocht hebt, 3.2 modellen van 89 zijn schaars.en zeker met gedocumenteerde historiek. Veel veilige km gewenst. :driver:

Congrats met de aankoop.

PDS

Proficiat met uw aankoop :respect2:

Veel plezier :driver:

Even oud dan mijn 964! :first:
                      Als je ‘n ducktail wil… de groupbuy op pf.nl gaat door, inschrijven is de boodschap!!

Birk/Bent mooie originele bak maar een dukteel ga je niet menen toch? :think:

Meer foto’s volgen wel, maar vandaag was het iets te koud…Verder is het een volledig leder interieur, +/- 150 000 km (volledig gedocumenteerd), ingevoerd uit Duitsland. Ik heb er 3 jaar naar gezocht maar het is de moeite waard gebleken. Ik twijfel enkel nog om er een ducktail op te zetten.

Proficiat :up:
                            Meestal vragen ze hier om foto’s, nu is er al de foto en de uitleg komt wel :popcorn:

Wim

Gefeliciteerd, maar meer info mag inderdaad wel. 😉

Bingooooo Birk!!!
                                Van harte gefeliciteerd, maar je gaat ons toch wat meer vertellen en laten zien dan alleen die ene prachtige foto :first: :respect2:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.