Eindelijk

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eindelijk

• Maker
    Discussie
  • Het is er dan toch eindelijk van gekomen. Na 35 jaar dromen een recente zoektocht van een paar maanden heb ik haar gevonden! MIJN eerste Porsche. Klinkt prachtig… Ik stond op het punt op te geven, overtuigd dat ik te laat was, maar zag dan toch een 993 opduiken die de meeste van de ‘vakjes’ afkruiste.

Dat was dan ook het startsein om eindelijk nog eens een bericht te plaatsen na hier al vele jaren geregistreerd te zijn.

Het is een nacht-blauwe 2WD met een donkerblauw interieur, handbak natuurlijk, met nog een paar opties gaande van een sperdifferentieel over vol-elektrische zetels en 17″ Cups tot een schuifdak.

Ze heeft 102500km. Er moeten wel een paar dingen aan gebeuren startende met een nieuwe koppeling maar de prijs was er dan ook naar. Hopelijk lukt de inschrijving vlot en kan ik in juli bollen!

Foto’s komen wel maar momenteel heb ik enkel die van de advertentie…

Ah ja, ikzelf woon in het Leuvense en heb de gezegende leeftijd van 40 bereikt. Aangename kennismaking 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • Heeel mooi!

Sterkte met de papierwinkel!!!!

[quote=”Bert V.” post=208623]Hopelijk is de papieren winkel snel in orde en kan je snel genieten van deze prachtige bolide!![/quote]
        +1
        Hopelijk komt het allemaal in orde. Proficiat met je aanwinst.

Ziet er heel mooi uit! Ook trouwens de 996 4s cab op de achtergrond.

Hopelijk is de papieren winkel snel in orde en kan je snel genieten van deze prachtige bolide!!

Heel knap! Ik heb het wel voor de 993. Alleen spijtig van de dure prijzen….

Gaat precies maar eentje per eentje… Te groot misschien?

Attachments:
                • DSCF6509.jpg

Serieus aan het knoeien om foto’s up te laden…

Attachments:
                  • DSCF6527.jpg

Een update… Ergens anders heb je gezien dat het papierwerk nog geduld zal vergen maar technisch is er een goede vooruitgang geweest.

De koppeling is vervangen en het groot onderhoud uitgevoerd zonder onaangename verrassingen. Dat heb ik gisteren een der lijve kunnen ondervinden met een eerste proefritje (Z-platen en de korte rit voor de aankoop tel ik niet mee door de koppeling). Zalig gevoel en het begint nu stillekesaan door te dringen dat ie echt van mij is. Dat zal enkel versterken als ie in mijn garage staat binnenkort.

Cosmetisch ook grote stappen na het polijsten => zie foto’s.

Er zijn nog een paar kleine dingetjes en ik moet er nog nieuwe banden onderzetten maar het (technische) einde is in zicht.

Attachments:
                    • DSCF6529.jpg

Ik ben er zeker van dat ze je veel plezier zal schenken. -Elegante souplesse-

welkom op het forum en proficiat
                        met de mooie Porsche!!!

Welkom op het forum.
                          Heb er zelf nog nooit mee gereden maar dat zal fantastisch zijn.
                          Veel rijgenot en veilige km’s

PDS

Nice !

Veel plezier ermee 🙂

Thanks Roosenr. Mijn lievelingskleuren zijn blijkbaar heel zeldzaam: Arena rood en Speed Geel. Iris Blauw vind ik ook mooi en is wat gemakkelijker te vinden maar dit nacht blauw is zeker geen opoffering!

De lak is niet zo fantastisch, de vorige eigenaar(s) wisten niet goed hoe een auto te poetsen. Maar dat laat ik in orde zetten met polieren.

Ah dit is dus de jouwe geworden, je hebt ook de diff op de C2 , was voor mij ook een must als het een C2 was geworden, op een C4 zit het nl standaard en heb je natuurlijk 4×4

Ook heel mooie kleur! NachtBlauw en zwart vind ik persoonlijk ook het mooiste en daarna dan polar zilver…

Ziet er nog zeer proper uit, strak id lak ook!

Welkom op het Porsche forum

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.