Eindelijk een 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Eindelijk een 993

• Maker
    Discussie
  • Na in juli een 993 gekocht te hebben in the states, is hij maandag ll. eindelijk toegekomen. Mijn 911 2.7 is de maandag ervoor afgehaald door de nieuwe eigenaar. De koper is trouwens een hele sympathieke persoon waar ik nog contact mee zal hebben. De 993 is een zilverkleurige coupé carrera 2 met beige lederen interieur. Zoals verwacht is er veel werk aan. Dat is ook de reden waarom ik hem gekocht heb. Ik zal er zeker een juweeltje van maken want de basis is heel goed. Mijn 993 Is een droom die uitgekomen is :happydance:
    Hierbij nog een fotootje.

image-2.jpeg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 391)
    • @Dirk: idd, mijn verzekeraar heeft mij dat uitgelegd, waarna ik de keuze heb moeten maken tussen een arbitrageexpertiese, een klacht en procedure via het gerecht of zo laten. Ik heb gekozen voor dat eerste. Ik heb geen schrik, als dat objectief verloopt, om het te verliezen. Mijn vrees is dat het zou kunnen anders verlopen omdat tegenpartij in dat wereldje in alle watertjes gewassen is en zelfs al veroordeeld werd voor omkoping van experts. Een ECHTE gangster dus. Enfin, de afloop zal ik hier wel neerpennen.

0

Het oordeel van de arbitrage-expert is bindend, je zal dus snel en definitief weten waar je staat.

We duimen allemaal mee en houden de vingers gekruist ; succes :up:

0

Dank u voor de steun! :up:

0

Full in, we naderen de finale, suc6!!!

0

wij wensen je véél succes en hopen op een goede afloop voor je… :up: :up:

0

Eergisteren heb ik de raming gehad wat een arbitrageexpertise kost. Kosten die door mij te dragen zijn. Het komt op 800 euro ex. btw. Ik heb mijn akkoord gegeven. Nu eens zien hoe vlug dat zal gaan en wat het resultaat zal zijn. Ondertussen vallen er al verfschilfers van mijn achterbumper. Kan mij niet voorstellen dat het in mijn nadeel zou uitdraaien, maar de wonderen zijn de wereld niet uit. Ik verschiet tegenwoordig in niets meer.

0

We duimen voor je op een goede afloop!!

0

Hoe het precies in elkaar zit weet ik niet. Zal mss duidelijker zijn als ik de prijs krijg. Zou nog deze week moeten zijn.

0
                    Tim

[quote=”peter993″ post=255106]Deze morgen telenfoon gehad van mijn verzekeraar. Deze week zal ik de prijs krijgen van de procedure met een arbitrageexpert. Dan moet ik beslissen of ik hier verder mee doe, of als ik een gerechtelijke procedure aanspan. Blijkbaar is het oordeel van de arbitrageexpert bindend. Nu ik zo ver ben en een procedure mij zeer veel geld en tijd kan kosten heb ik al beslist om verder te doen met de arbitrageexpert. Opmerkelijk is wel dat de tegenexpert zelf al drie arbitrageexperts voorgesteld heef. Zullen toevallig wss wel vrienden zijn van …., of personen die op,zijn payroll staan.
                      Soms twijfel ik aan mezelf en stel ik mij de vraag of ik niet overdrijf, maar zondag op Porsches en coffee in Eernegem hebben enkele mensen naar mijn auto gekeken en hebben bevestigd dat ik niet overdrijf. Toch wel leuk om bevestiging te krijgen.[/quote]

is toch met een college van arbiters. Elk stelt 1 arbiter aan die gezamelijk ene derde arbiter kiezen?

0

Gelijk heb je, nu zou ik ook doorzetten, en zéker geen expert aanstellen die de tegenpartij “kent” of naar voren schuift… :popcorn:

0

Inhoud verwijderd wegens juridische redenen

0
                          PM

[hide]Ik heb nog zaken gedaan met zijn zoon. Ik kan maar zeggen; de appel valt niet ver van de boom…. :what: [/hide]

0

inhoud verwijderd wegens juridische redenen

0

Tot nu toe heb ik enkel over de carossier gesproken zonder eigenlijk te zeggen over wie het ging, zolang hij de kans had zijn fout te herstellen. Gezien er onwil is van zijnentwege, en gezien ik medeforummers wil behoeden het slachtoffer te worden van deze foefelaar, zal ik binnenkort zijn identiteit en zijn firma bekend maken. Na één jaar ben ik mijn geduld kwijt, en heeft hij naar mijn mening tijd genoeg gehad om zijn fout op een degelijke manier recht te trekken.

0

Ik krijg hier al hoofdpijn van in jou plaats, ik hoop echt op een goede afloop voor je… :up:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 391)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.