eindelijk heb ik dan mijn Porsche :-)

Home Forum Stel jezelf even voor ! eindelijk heb ik dan mijn Porsche :-)

• Maker
    Discussie

• David
    Deelnemer

Hallo iedereen,
      Van kindsaf droom ik zoals velen ervan, en ja, na 37 jaar wachten staat hij dus eindelijk in mijn garage, een Porsche 996 carrera 4S Cabrio Tiptronic 🙂
      Alles begon toen ik een jaar of 6 was, midden 80’s en kreeg een rode Porsche 911 cabrio, in schaalmodel van Burago, van mijn grootvader!
      Toen heb ik altijd gezworen dat ik er één ging kopen….maar de vraag was, wanneer?

Ik had 8 jaar geleden een rode Ducati 996 ST4S gekocht maar één jaar later kwamen de kinderen en dan was het gedaan met de moto…
      De laatste 2 jaren had ik nog zelfs geen 1000km mee gereden, dus met veel spijt in het hart dan maar besloten om ze te verkopen maar dan moest er een Porsche in de plaats komen, liefst een Cabrio.

Mijn oorspronkelijke keuze was een “oude” 911 van mid jaren 80’s, liefst rood, maar mijn echtgenote vond dat maar niets 🙁
      Na een bezoekje naar de Porsche museum in Stuttgard vond de kinderen en echtgenote dat een recentere 911 beter was.
      Het is dan ook een 3de auto en dus uitsluitend bedoeld voor in het WE, als het buiten droog is 😉

Dan maar ineens gaan voor hetgeen ik echt mooi vond en dan nog liefst iets wat niet “iedereen” had, een 996 4S Cabrio!

Via een goede vriend heb ik ze dan gevonden en gekocht.

Heb er al 2300km mee gereden en nog geen 1000/ste van een seconde spijt van 🙂
      Hopelijk zal ik er nog vele duizenden km mee kunnen rijden.

Attachments:
      • 00-11-28-2.jpg
      • 00-11-28-6.jpg
      • 00-11-28-11.jpg
      • foto1.jpg
      • foto3.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • S2

Welkom op het forum!!

Altijd leuk van nog een 996 Cabrio erbij te hebben!

welkom op het forum 🙂 nice ride

Geniet ervan!

Beter laat dan nooit ! Mooie auto !

Welkom.
                Mooie P en vooral mooie kleur he 😀
                Veel plezier op het forum en veel veilige kilometers.

Eindelijk na 37 jaar lid van de Porsche fam.
                  Heel erg welkom, veel rijgenot en vooral veel veilige km’s

Welkom, en veel rij plezier, het is raar maar dit kleur vind ik niet mis,,,, haha

Welkom hier en proficiat met je mooie cabrio :drink:

Alweer een 996 erbij :relaxman: :relaxman:
                        :applaus:

Zeer mooie *porsche geniet ervan met dit prachtige weer :coolness:
                          De mijne ligt al cabrio *luv

F

Ook één van m’n favoriete P’s. Moest ik het geld en de plaats hebben :lekker: (eentje voor erbij uiteraard want ik zou m’n huidige toch missen…)

mooie wagen echt, veel geluk en veilige km’s toegewenst. 😀

welkom en veel plezier met je mooie *porsche :up:

Nen 996 4S en in het blauw *luv
                                  Proficiat en vele plezierige en veilige kilometers.

welkom en proficiat met je aankoop :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.