Eindelijk !!!! Levering Cayenne Diesel

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne Eindelijk !!!! Levering Cayenne Diesel

• Maker
    Discussie

• Anoniem

EINDELIJK ,het is zover 😀 😀 😆 😆 😀 😀 😀

Morgen wordt mijn nieuwe Cayenne Diesel geleverd .
      Ik wacht al van 23 september op dit moment ,ik denk dat jullie me volgende week niet veel op het forum zullen zien maar veel meer in mijn auto .
      De wagen heb ik in het jet black besteld met een platina grijs interieur en volgende opties ,
      -xenon lichten
      -panoramisch dak ,
      -pcm
      -roestvrij stalen plaat voor en achter
      -park assist
      -zelfdimmende spiegels
      -warmtewerende en geluiddichte beglazing
      -servotronic
      -100 liter tank en vts-voorbereiding (enige gratis opties bij Porsche)
      -19”turbo velgen
      -noodreservewiel 19
      -adaptieve sportstoelen met comfort geheugenpakket
      -stoelverwarming voor
      -stoelventilatie vooraan
      -multifunctioneel stuur
      -telefoonvoorbereiding
      -porsche logo in de voorstoelen ,gekleurde wielnaven ,sleutel gespoten in het wit .

En indien mijn budget onbeperkt was geweest zou ik misschien nog volleder genomen hebben .Wat me bij een proefrit niet kon overtuigen was de luchtvering .
      Aangezien ik 80000 km per jaar doe heb ik gekozen voor comfort en ben ik niet groter willen gaan dan 19 van velg .

Het is vandaag echt aftellen naar morgennamiddag ,lijkt wel een overbodige dag vandaag .

Groeten Funny

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • De vraag is momenteel veel groter dan het aanbod. Vermoedelijk zal dat er ook wel iets mee te maken hebben denk ik.

Dacht dat dit toch meer zou verschillen met de P verdelers in Belgie. 😕 😕 😕
          De mijne in 2006 ook gekocht in Duitsland en was toch een merkelijk veel groter verschil dan 2400€. 🙄 🙄 🙄

Gisteren in Aken geweest en goed nieuws gekregen.
            31 augustus mag ik hem gaan halen in leipzig.de datum ligt dus definitief vast.
            een maandje over tijd maar dat is zo erg niet.Na 8 maanden wachten kan dat extra maandje ook niet veel meer maken. 🙂

Levertemijn in Aken is nu ondertussen 10 maanden geworden.
            Wie een nieuwe porsche wil kopen moet daar zeker eens prijs laten maken.
            De mijne was 2400 euro + BTW goedkoper dan de gekende garages in Geel en Luik en heb er een fabrieksbezoek bij gekregen.
            In Belgie moet je daar nog eens bijna 1000 euro voor bijbetalen.

Anoniem

Hier in de buurt rijd een witte rond.
              Dan zie je de kia/hyundai kont nog feller vind ik 🙁

Hier in Tremelo en omstreken begin je de nieuwe cayenne al regelmatig te zien. Mijn “buurmeisje van het schoonheidssalon” heeft dus al een tijdje haar zwarte cayenne, twee klanten hebben elk ook al hun nieuwe (weeral zwarte) cayenne en die van de plaatselijke frituur heeft ook juist zijn (zwarte) cayenne. Die is wel magnifiek met de 21″ turbovelgen op. En een (zwarte 😆 ) cayenne turbo passeert hier ook regelmatig. Als je ze zo iets meer begint te zien is het model ook mooier en mooier aan het worden en stoort de “Japanse kont” zeker niet meer, integendeel. Eigenlijk raar, een panamera zie je hier bijna niet rondbollen? Enkel de nieuwe cayenne en tientallen 997 modellen met LED lichten (de facelift dus 😉 )

@Goodfellas: we hopen voor je mee, maar weet dat in Duitsland alle (!) autofabrieken de hele maand augustus sluiten, en vanaf september begint het nieuwe modeljaar bij Duitse auto’s! Het is dus inderdaad zeer te hopen dat hij nog bij de productie van juli zat, anders wordt het meteen minstens september! Maar dan kan je je troosten met de gedachte dat je dan meteen een ‘modeljaar 2012’ hebt, wat ooit een verschilletje kan maken bij de rerstwaarde?

Voor diegenen die een Cayenne in gedachten hadden, maar de moed zien zakken bij de levertijden; weet dat Porsche Knokke een donkerblauwe Cayennen diesel als testwagen heeft die in september zal verkocht worden..; Dus wie interesse heeft….

Anoniem

Ondertussen heb ik de Cayenne bijna 2 maanden en 8000 km .De wagen rijdt super ,ook dankzij de adaptieve sportzetels .
                    Vorige week een kleine uitstap in Frankrijk breekt toch wel niet de darm of leiding die naar de intercooler loopt af 😮 .Niets meer van vermogen ,max 45 km/u berogop ,schitterend geholpen door Porsche Toulon die op de hoogte waren gebracht door Carrera Motors.
                    Zalige wagen ,foto’s ,ja Rufie zal die wel maken bij de uitstap naar het museum in Stuttgart.
                    Geloof me het wachten zal beloond worden ,maar verlang niet of nooit de prestaies van een 911 of eender welk andere porsche .

Gelukzak 🙂
                      Ik heb een caynenne diesel in december 2010 gekocht in Aken omdat ze hem sneller zouden kunnen leveren.7 maanden wachttijd staat op mijn bestelbon.
                      Normaal gezien moest ik hem deze maand hebben,maar na een telefoontje te doen vorige week lieten ze mij weten dat hij er nog niet was en dat ze ook nog niet wisten wanneer hij er gaat zijn.pfft.Ik hoop niet dat het verkoopstaktiek is en mijn wagen pas in december ga hebben.
                      Maandag gaat mijn 911 binnen op onderhoud in Luik,nadien effen door rijden naar Aken en hoop dat ze mij dan iets meer kunnen zeggen.
                      Ik begrijp het niet goed.Normaal gezien moeten ze nu toch al kunnen zeggen wanneer hij er moet zijn.

Ik wens u in ieder geval veel plezier met uw mooie cayenne.

Proficiat! Ik hoorde je nog vertellen dat je er voor ging kijken en mogelijk bestellen. En ja foto’s graag 😀

Anoniem

Bedankt allemaal ,
                          @reys ,kamperen ga ik nog juist niet doen maar ben deze namiddag met mijn vriendin toch eens gepasseerd aan de garage (wagen staat in de showroom) .
                          Inderdaad het is en blijft een diesel maar toch een comfortabele diesel ,gezien de kilometers die ik doe kon ik niet anders .
                          Voor de fun heb ik nog altijd de 964 en een sportieve Bmw .
                          In oktober heb ik mijn 4s verkocht en ben nu rustig aan het uitkijken voor iets anders .Ga eventjes wachten tot eind 2011 begin 2012 .
                          Ofwel eventueel de nieuwe 911 of een 997 gt3 (rs) ,997 turbo .
                          We zien wel ,alles op zijn tijd en eerst genieten en blijven genieten van het gene we hebben .

proficiat, schoon optielijstje ook 😉

hoorde eerder deze week dat alle productiecapaciteit voor de KJN is volgeboekt voor de komende 12 maanden. dus wie nu één bestelt heeft hem hopelijk tegen z’n vakantie van 2012. ook (tot mijn verbazing) blijkt de KJN een van de meest prijsgunstige te zijn in z’n klasse. waar gaan we heen: goedkoper dan niksaan, misuwbusnie, doojoota, MB, LR, …

idd eindelijk
                                Veel geluk ermee en veel rijplezier

Proficiat en vele KM gewenst.
                                  En foto’s hé. 😮 😮

Wim

Funny, proficiat met de levering, en zeker het geduld wat je moest hebben.

Veel plezier ermee. 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.