Elektrische auto verslaat Ferrari en Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Elektrische auto verslaat Ferrari en Porsche

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • misschien wel een oud filmpje maar het geeft toch een goed beeld van de motards versus de porsche rijders:

http://www.youtube.com/watch?v=at6VK-Yf2Pc

de eeerste meters zaldat inderdaad wel lukken

een kennisvan mijhad indertijdeen semi circuit race moto en reden er ookregelmatig meenaar buitenlandse races

steeds straffe verhalen van heb die auto verslagen en die……

tot opeen dag tegen een 964turbo begonnen te racen inderdaad de eerste meters winst daarna kwamdeporsche terug en ging er zelfs over en iets boven de 200kmperuur hebbenzenog heel even naar het porsche kontje mogen kijken want deporsche ging er vandooor 😆

heb ikdikwijlsmoeten horen 8)

De eerste meters toch , maar dan is het ook gedaan 😈 😉

En niet alleen door Exoten voorbeeldje en jammer dat ik geen eigen filmpjes heb

Versnelling verloopt recht evenredig met de in beweging te brengen massa.
              Een ordinaire motorfiets met 600cc van minder dan 10.000€ geeft al deze exoten op hun kl**** in een stoplichtsprintje.

snel machien maar geef mij toch maar die Carrera GT

Mijn nabije gebuur is verdeler van de ARIEL ATOM .

Ook bij stilstand straalt de wagen pure snelheid uit. 😈

Ik ben zeker dat ze zelfs van dezelfde Ariel Atom met benzinemotor op hun botten kregen 😉

nog een voorbeeldje

Dus ook die op stroom doet van 0 tot 60 mph in 3 seconden

ken

1 geluk zullen we wel hebben, de kans dat we zo’n elektrische auto tegen zullen komen op de weg, zal wel heeeeel klein zijn…
                      ik hoor toch ook liever het gebrom van een Porsche 😉

Ik kies direct voor de GT die enkele secondjes gaan het nu ook niet maken 🙂

Nog beetje sparen 8)

OK, maar z’n sound zal wel teleurstellend zijn en na 100 km heeft hij ook een stopkontakt nodig 😆

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.