En de zoektocht naar een gesloten trailer

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht En de zoektocht naar een gesloten trailer

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Ik ben namelijk op zoek naar een gesloten autotrailer.

Heeft er iemand van jullie ervaring met gesloten trailers?
    Of weet je er te koop staan?

Laat maar weten

Thx voor de reacties

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
    • foto6.JPG

Hey,
        Gisterenavond met de aanhangwagen aangekomen.
        Het is de max zo’n trailer achter uw wagen te trekken zeer stabiele trailer…. :applaus:
        Zie al uit naar onze eerste uitstap samen 😀

Zal ik zeker doen 😉

Wim

Zeer benieuwd, en fotoke plaatsen hè. 😉

6 december is de trailer verwacht Sint Nikolaas brengt een mooi cadeautje… 😀

Trailer heeft binnenmaat van 2,12m met 2 zijdeuren en 2 toegangsluiken vooraan.
                Heeft ook winch maar handmatig bediend elektrisch was ewa te duur voor de keren dat we die nodig hebben…
                Het stopt natuurlijk ergens… 😉

maargoed het ging hier over je trailer 😆
                  post maar snel een foto van de combinatie P en trailer, en vooral hoe je uitgestapt bent nadat je hem er opgereden hebt, of staat er een winchke op :sarcastisch

oei :wtf: :wtf: had je veel schade???

jaja 14 vaks autostrade (2X 7 ) te voet overgestoken om schadeformulierke in te vullen. :what:

:happy: :happy:
                        Je hebt ze dan toch uitvoerig :ass: :ass: :ass: :what: :what: :what: :bounce: :bounce: :bounce:

och zwijg mij van de Péage, laatste keer ging de slagboom dicht tussen auto en aanhangwagen… ruzie

Ja ik snap wat je bedoelt heb meerdere aanhangers van kipper tot huif.
                            Maar voor de auto’s zocht ik nog iets dat closed was.
                            Er moeten er verschillende in kunnen dus de maat hoogte en breedte speelden een rol in de beslissing.
                            Zal wel lukken de vorige was maar 8cm kleiner in de breedte 8)
                            Zal mss wel ewa moeilijker worden aan de peages…

PS 964 heb ik recent aangekocht en ik speel liever safe dan den *porsche en trekker naar de schroothoop te zien gaan

knappe trailer, doch is zoiets altijd beperkt in gebruik vind ik.

Ik heb zelf een Anssems PSX multitransporter met plateau van 4M x 1.85M en vervoer daar alles mee van 911 tot audi A6 avant, Jeep Wrangler, of tractor of evt kraan. voordeel is je kan er vanalles mee vervoeren (hout, grind, verhuis rommel enz) je kan er overal blindeling mee tussen (stadsverkeer, smalle inrit) want is maar even breed als gewone auto. Met iets van 2.5m is dat al snel anders :respekt:

ps die 964 is mooi vast gemaakt, je ziet soms wel anders :bounce:

Ja weet het jullie hebben gelijk… :bounce:

[quote=”porsche 1988″ post=146714]

Enige twijfel is zou ik op de zijkanten en achterkant er een print laten opkleven van een *porsche
                                  [/quote]

[IMG]http://i44.tinypic.com/jrcw0k.gif[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.