En nu is het weer mijn beurt

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s En nu is het weer mijn beurt

• Maker
    Discussie
  • Het heeft even geduurd , maar ik heb de knoop doorgehakt.
    De beide E30’s zijn de deur uit gegaan en er is een Porsche voor in de plaats gekomen.
    Het is een witte 944 non turbo geworden . Eerste inschrijving 02/1990
    De vorige eigenaar (een kennis van me) heeft er afstand van gedaan vanwege familiale redenen.
    Hij heeft de wagen niet echt lang gehad maar wel technisch volledig in orde gemaakt. Nieuwe rubbers aan koffer en dak , nieuwe distributieriem en rollen , groot onderhoud en een nieuwe koppeling zijn nog maar een paar maanden geleden geplaatst.
    Voorzien van onderhoudsboekje (jaja met sticker) en alle nodige info en papieren.
    Ik heb de wagen gekocht van een garage waar hij een andere heeft gehaalt. Zij hebben mijn 323 Baur Hartge over genomen.
    Doet even pijn na 10 jaar in mijn bezit te zijn geweest , maar toch heb ik geen slecht gevoel over gehouden.
    Hier is ze

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • WB

Proficiat met je nieuwe aankoop en veel veilige km!!!!

S2

Ik blijf die 944’s prachtige wagens vinden! (Het was natuurlijk ook mijn eerste grote P-liefde 😉 )

Even afwachten maar waarschijnlijk een bad weather free time driver 😉
          Als het echt te slecht is of er wordt naar een circuit gegaan wil ik de CS wat besparen.

hier ook Koen…van harte! echt leuk!! 😀

Mooie auto Koen , wat zijn de plannen ?
              gefeliciteerd.

ken

een nieuwe Porsche Koen

van harte gefeliciteerd met deze mooooooie aankoop!!!

gaat hij je dagelijkse driver worden?

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.