Essen 2012

• Maker
    Discussie
  • Ik ben net terug van een vermoeiend dagje Essen Motorshow
    Was er in 3j niet meer geweest
    En dacht onmiddelijk aan mijn lieve mede forummertjeskenspjes

Dus wat beeldmateriaal
    (de volgende beelden zijn gemaakt door een amateur :first: )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
  • Wim

Wij staan daar dus met de Aston Martin BD4, en is inderdaad met het andere thema wat Ghost vermelde.

Dat mag soms ook al eens hé 😀

Bedankt Ghost ,was een beetje te lui om het zelf op te zoeken 😳 😉

Mecc doe ik 3de jaar op rij op vrijdag.
            Weekend moet ik werken.
            Als er liefhebbers zijn om mee te gaan laat maar horen.

@ Funny

InterClassics & TopMobiel bestaat 20 jaar en viert dat met 2 speciale thema’s: 200 jaar Aston Martin & Bugatti Grand Prix cars.

wij gaan ook op zondag 😆

+1 Porsche914orange ,MEC op zondag staat ook in mijn agenda .

[quote=”Funny” post=114171]Wim , Mec staat bovenaan in onze agenda .Hopelijk kunnen we met enkele forumleden op zaterdag gaan kijken .
                  Vorig jaar was Porsche de blikvanger ,wat in 2013 ?[/quote]

Waarom niet de zondag? Er zijn wel nog mensen die werken op Zaterdag 😉

Wim zelf natuurlijk! :mrgreen:

Wim , Mec staat bovenaan in onze agenda .Hopelijk kunnen we met enkele forumleden op zaterdag gaan kijken .
                      Vorig jaar was Porsche de blikvanger ,wat in 2013 ?

vr1-za2-zo3 maart is het 36e Antwerp Classic Salon

(porsche 911 50 years fascination racing history)

Techno Classica Essen is van 10-14 april

Essen is altijd de moeite, ben wel van plan te gaan.

Wim

[quote=”straffen” post=114091]
                            in maart is het in antwerpen 2013 en wie zou hier kunnen gaan[/quote]

Vergeet het MECC niet in Maastricht 11,12 en 13 januari. 😉

Ik wil ook wel mee dan straffen :relaxman:

Bij de auto’s die in Essen te koop staan zit veel rommel tussen 🙄 en toch allemaal de hoofdprijs vragen :puke:

Straffen ik wil wel mee .
                                Kristof vandaag was ik nog aan je wagen aan het denken ,zag enkele prijzen van 964’s en begon te vergelijken .
                                Een 964 is heel lang stiefmoederlijk behandeld . 😥

wie heeft er zin om in april naar essen te gaan voor de classic beurs :lekker:

in maart is het in antwerpen 2013 en wie zou hier kunnen gaan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.