europese stootblokken

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 europese stootblokken

• Maker
    Discussie

• koen
    Deelnemer

In het najaar zou ik de wagen opnieuw herspuiten, en zou graag de europese stootblokken erop zetten: heeft er iemand een adres waar deze te koop zijn?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • Hey,

bedankt voor jullie reacties! Ik heb ondertussen een gebruikte achterbumper gevonden (compleet) met stootblokken en alles erop: is wel niet in mijn kleur, maar in het najaar ga ik de mijne toch herspuiten. Zo kan ik de originele bumper bijhouden. Prijs voor volledige bumper was hetzelfde als de blokken apart, dus doe wel een goede zaak. Heb ondertussen ook Bosch H4 lampenset gevonden (ook gebruikt, maar in goede staat), dus kan hem dan bijna volledig op EU looks zetten…

Gr

Koen

Ik heb ze voor mijn SC gehaald bij Joma Parts.

De EU bumpers van de SC pasten niet op de mijne en ik mocht ze gaan inruilen voor deze van een 3.2.
          Blijkbaar is het onderste deel van de achterbumper vervangen geweest in tijd door deze van een 3.2.
          (deze staat wat rechter dan deze van een SC)

Eens vragen bij fg porsche.

HIER bijvoorbeeld.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.