Even mijn 964 voorstellen , t’is een Rode.

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Even mijn 964 voorstellen , t’is een Rode.

• Maker
    Discussie
  • Zoals de meesten wellicht weten heb ik eindelijk mijn droom 964 gevonden. Daar er gevraagd werdt naar details gelieve hier dus wat meer info en foto’s te vinden.

De wagen heeft 3 eigenaars gehad , de laatste eigenaar heeft hem in 2001 gekocht bij een officiele Porsche dealer met 1 jaar waarborg (waarborg document zit er bij). De wagen had toen net 50.000 km. Hij heeft er in die 6 jaar maar 15000km mee gereden.

De eerste eigenaar heeft hem maar 6 maand gehad en de tweede dus tot 2001. Eerste ingebruikname was 4/1/94.

De opties op de wagen zijn :

XD4 Porsche Crest Rim Caps
    139 Seat Heating – Left
    231 choice of tyres (bridgestone/conti/michelin or pirelli) (968)
    327 Radio – 1992/3 model year Blaupunkt “Symphony RDS”
    340 Seat heating – Right
    403 Pressure cast 17″ wheels
    573 Air conditioner
    650 Sunroof
    935 Seat cover rear Raff – leather
    980 Seat cover – Raff – leather
    09991 Exclusive option (Full leather interior)

Nadien gemonteerd (documenten erbij) :
    – verlagingsveren Groen van H&R (comfortversie)
    – 3 delige Cup velgen in 8X17 en 10X17 met Conti 225/45 en 255/40
    – Cup uitlaat met grote eindpijp.
    – Kenwood radio /cd (originele radio los erbij)

De wagen bevindt zich in een uitzonderlijke staat van onderhoud. Vanaf het in bezit nemen door de 2 de eigenaar is de wagen als zomer auto gebruikt en zelden of nooit in de regen gereden. In 1998 had de wagen 40.000 km en van toen af is er maar weinig per jaar bijgekomen. Dus in zijn eerste 4 jaar is er ongeveer 10000km per jaar mee gereden, van dan af tussen de 2.5 en 3000km per jaar om nu dus te aan 65000km te komen. De wagen lijkt alsof hij maximum 2 jaar oud is.

En natuurlijk horen er ook wat foto’s bij :

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
  • Anoniem

aangaande de coating op je 964. Doen zij nu ook met een externe firma die niets anders doen. Is echt wel wauw. Heb bij Beerens es eentje laten doen maar verschil tov bij heinz is wel te zien. Vooral op wagen die al een paar jaar hebben. Bij ons was het enkel op nwe wagens en was wel ok maar daar heb ik er es eentje zien buitengaan dien al een paar jaar op zijn palmares had staan en was beter dan showroom shine….

Kan nie volgen Mark , je beantwoord een vraag die niet gesteld is.
        Maar voor de rest zal het wel kloppen wat je zegt.
        Ken Heinz al lang. Hij was vroeger een heel goede klant van mij. Ken Heinz al van toen hij pas begonnen was.

Anoniem

anders bel es naar stijn van tuning heinz voor de detailing…. met mijn complimenten…. zal wel in orde komen, heeft contacten met dergelijke firma en leverd alleen super afgeleverd werk.. heb er al een paar zien buiten komen en was meer dan af. Is gelukkig nog ene van minder qwantiteit en meer qualiteit….
          0498:911;404
          Zeg maar van mark beerens of mark landrover. ie weet wel waaraan en waaraf en vraag anders maar om mij op te bellen met vermelding van het het porscheforum….. komt meer dan dikker de dik in orde….

Prachtig 😯

Indisch Rot vind ik een superkleur voor een P 8)

echt uitzonderlijk de staat waarin ‘m zich bevindt…dat interieurtje 😯 8) lol: .

Veel geluk ermee man en nogmaals proficiat met deze knappe aanwinst voor je verzameling 😀

knap 8)
                alleen de velgen zijn niet echt mijn smaak, maar smaken verschillen natuurlijk 😉
                veel plezier ermee ❗

Proficiat met de aankoop en veel succes toegewenst met dit juweel.

[quote=”Setakira”:utlkov6c]euhm, Denis kennende doet hij dat liever zelf 😆 [/quote]

Haha ja ik doe ook liefst mijn auto’s zelf, maar als er swirls (waskringen) in de lak zitten, is vaak machinale behandeling nodig, en daarvoor heb je toch wel ervaring nodig…

euhm, Denis kennende doet hij dat liever zelf 😆

Schoon gerief…

Als ik ‘n tip mag geven, maak ‘n afspraak met iemand als http://www.wax-it.be om hem compleet te detailen, dan is hij “beter als nieuw”… En dan kan hij de garage in…

Veel (kijk?) plezier ermee 🙂

Het is gewoon een droom.
                          Van harte geluk gewenst

Prachtig Denis!

Kan zo in de showroom bij Porsche.. bij de nieuwe wagens wel te verstaan.

prachtig ❗ ❗ ❗

Prachtig

al flink aan t werk geweest, merk ik… 😉 😀

4s

is inderdaad een hele mooie, zo houden, samen met de 993 de mooiste onder de noemer 911 vind ik maar dat is uiteraard persoonlijk,

eveneens leuk er zo eentje op de kop te kunnen hebben tikken

ik hoop wel voor u dat ze de originele fiches van de radio niet hebben doorgeknipt voor de andere er in te plaatsen want anders zou de wagen wel eens veel waarde kunnen verliezen hé

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.