even voorstellen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • hallo, ben nieuw op het forum, dus best even voorstellen! heb in het verleden reeds met porsche 911 gereden in de vorm van 3.2 g50, na een tijdje zonder, heb ik me er terug ééntje aangeschaft

de keuze is gevalen op een “oldschool” elfje met een smal kontje, chroom rond de vensters, smalle fuchs velgen enz….m.a.w. een 911S 2,7 van bwj 1977.

nu wordt er al eens negatief gedaan over deze modellen, wat zijn jullie ervaringen hiermee? alle tips zijn welkom ❗ , merci jeansprint

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
    • hallo, heb een 2de hands bumper gekocht en laten herspuiten en laten monteren, allezins veel mooier 😆 😆 jeansprint

ziehier zijn nieuwe koplampen, terug een echte 911!!

[url=http://img156.imageshack.us/my.php?image=dsc031313mg.jpg:2rj2fwof]

en zijn nieuwe poep!!

[url=http://img466.imageshack.us/my.php?image=dsc031325uj.jpg:2rj2fwof]

zoek een goede tweedehands.

Je kan ook de gaten laten dichtlassen of er van die rubber stoppen insteken.
          Of een hele grote plathouder hé 😉 )

Haal de blokken er eens af om te zien hoe je bumper eronder eruit ziet.

Oj, over de koplampen; het is niet enkel die ring die verschilt, in de US hebben ze “Sealed Beam” koplampen ipv die met H4 lampen.
          Dus ook best vervangen.

prr

OK, dus een volledig nieuwe bumper d’erop…

Terwijl ik dit hier zit te tikken rijd d’er hier (Louisalaan, Brussel) een prachitge oranje coupé voorbij, Bj ong. 72-73 !

Idd, de US blokken hebben één bout meer dus als je de europese erop zet zit je met een extra gatje.
              Ander probleem: aangezien die blokken daar al wel enkele jaren opzitten ga je het wel zien, kan zelfs wat lak afkomen bij het verwijderen.

Ik heb al een andere bumper klaarliggen. Die moet ik nu nog eens laten spuiten en dan ga ik ook overschakelen naar de europese rubbers.

prr

De bumperblokken achteraan overgezet naar Europese standaard ?? Amai, sjikke dinges !

Hoe is dit gegaan ? Heeft dit geen sporen (gaten) nagelaten ?

Op het Pelican forum beweren ze dat dit niet kan zonder bepaalde gaten te hebben in de bumper, om nog niet te spreken van kleurverschil op de bumper.

Kan je nader toelichten want heb interesse om dit evtl ook te doen…

Alvast bedankt !

inderdaad na lang zoeken, een porsche gekocht bij de heren gilis uit holsbeek (bovendien kortbij, slechts 20 km van tienen), de wagen is super gezond en in prima algemene staat, de koplampen en stootrubbers zijn reeds vervangen door de mooiere exemplaren uit europa, heb er al meer dan 1000 km zorgeloos mee gebolt! ligt voor mij voorlopig laag genoeg, zo heb ik nog wat comfort over, allé tot ergens onderweg! jeansprint 8)

prr

Ja, inderdaad.. Dirk en Roger… Kijk op http://www.oldtimersgilis.be/

[quote=”prr”:pf6tb26r]Aha, nog eentje van bij Dirk en Roger… 😛 De mijne is er ook ene van ’77,.[/quote]

Van bij Dirk en Roger ❓

Heb trouwens ook ne ’77 ex US

prr

nog iets vergeten… de koplampen… schakel over van de brede (Amerikaanse) naar de smalle (Europese) ringen.

prr

Aha, nog eentje van bij Dirk en Roger… 😛 De mijne is er ook ene van ’77, maar dan een Targa. Ong. een jaar geleden gekocht, al veel plezier en komplimenten gehad.

Een ding om eventueel te overwegen, is de ophanging te verlagen naar Europese standaard. Lijkt veel mooier want de Amerikanen staan gewoonlijk véél te hoog.

Er is idd een tijd geweest dat ik om de x-aantal weken een andere wagen inschreef maar dat gaan ze daar toch niet onthouden hebben zulle

dan duurde het zolang om de korting te berekenen zekers 😀

allè da beloofd 👿 👿 👿

[quote=”mcklusky”:5yducpae]

Héhé 5 weken, dat is dan ook omdat ze u daar al kennen zeker Laughing

Er is idd een tijd geweest dat ik om de x-aantal weken een andere wagen inschreef maar dat gaan ze daar toch niet onthouden hebben zulle 😉 ) [/quote]

Ik denk het wel maat 😀

Héhé 5 weken, dat is dan ook omdat ze u daar al kennen zeker Laughing

Er is idd een tijd geweest dat ik om de x-aantal weken een andere wagen inschreef maar dat gaan ze daar toch niet onthouden hebben zulle 😉 )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.