Even voorstellen en 912 op komst.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen en 912 op komst.

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en sinds kort in het bezit van een 912 uit 1966. Die is net aangekomen uit de VS en staat nu nog in een container in de haven van Rotterdam. Jullie zullen allemaal wel snappen dat ik niet kan wachten tot hij eindelijk gelost gaat worden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Blijven top wagentjes die 912’s. Ik heb mijn 66er afgelopen weekend nog maar ent van de hand gedaan.
      Is de wagen gerestaureerd omwille van roest of is hij geaccidenteerd geweest? Ik zie namelijk best wat onderdelen die in principe niet aan een 66er toebehoren. Is het een model van 66? Als hij in 66 gebouwd is (tweede deel) kan het namelijk ook een model 67 zijn.

welkom.

jouw karmann was anders ook wel een knappe verschijning, Stijn. Maar ik versta wat je zegt, zit hier ook kortelings met hetzelfde probleem dat ik een garage zal moeten huren… I don’t like

Wat een beauty ! Typische kleurstelling voor die tijd.
            Heb je die nog ?

Wim

[quote=”stijnG” post=203806]waarom moet je per se de wagen zien? [/quote]

Het risico is ontzettend groot als je de auto niet live kan zien, en nu ligt dat hier waarschijnlijk anders omdat het van een bekende is.
              maar hier in onze landen geloof je de verkoper toch ook niet op zijn blauwe ogen.
              En ik heb er nu al vele gezien uit Amerika wat was.

Welkom en succes met de restauratie. Kan goed begrijpen dat je ongeduldig bent, ik zou het ook zijn.

waarom moet je per se de wagen zien? Met behulp van enkele mails, en doelgerichte foto’s moet het ook lukken.
                  MIjn 2e karmann ghia heb ik op die manier gekocht. De verkoper was 100% eerlijk geweest: wat eraan scheelde wist ik, geen verrassingen.
                  Was een topwagen!!!

Succes met de 912!!!!

Dank voor het warme welkom. Hoewel ik de auto nooit in het echt heb gezien, heb ik hem overgenomen van iemand die ik ken. Er is veel restauratiewerk in gaan zitten en daar heb ik alle documentatie van. Ik ken de verhalen van Amerikaanse restauraties, maar ik heb de documentatie gezien en een uitgebreide foto reeks. Blijft natuurlijk toch altijd erg spannend of het is uitgevoerd zoals ik het zou willen. Meer foto’s volgen zodra als de container opengaat -)
                    image.jpg

Proficiat met je aankoop
                      Hebben ze hier al om foto’s gevraagd ??
                      Zou ik maar doen , anders worden we zot

ik hoop en veronderstel dat je hem toch al gezien hebt 🙂
                        gooi maar snel de foto’s op het forum die je al hebt …. en geniet van je nieuwe aanwinst.

Welkom. Laat de foto’s van de 912 maar komen wanneer hij uit de container is 🙂

Welkom en proficiat met de 912…

[quote=”Camillo” post=203624],

Jullie zullen allemaal wel snappen dat ik niet kan wachten tot hij eindelijk gelost gaat worden.[/quote]

En wij kunnen nauwelijks wachten op foto’s, véééééééééééél foto’s !!!!
                              .
                              Proficiat en veel plezier met de 912

welkom
                                en veel genot plezier van de Porsche
                                zet hier maar snel foto’s neer van de 912

Wim

Welkom Camillo, en succes met uw 912 uit AMERIKA.
                                  Ik kan mij voorstellen dat je niet kunt wachten.
                                  De Porsche ginds zelf gaan zien en aangekocht, of dit op goed geluk gedaan.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.